مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌کنیم تا با پرداخت تسهیلات و حمایت‌های جانبی زمینه اشتغال برای سه هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۴۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 18 May 2019
به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی در جلسه اشتغال نهادهای حمایتی در اردبیل اظهار کرد: ما در حمایت از فقرا و نیازمندان با مساعدت استاندار اردبیل و مسئولان مرکزی کمیته امداد موفق شدیم که از بیش از 59 میلیارد تومان سهمیه استان 27 میلیارد تومان را جذب کنیم تا زمینه پرداخت تسهیلات برای 860 نفر در مناطق روستایی و محروم فراهم آید.
 
وی از ادامه جذب این منابع و پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اصلی و پشتیبان خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده مشکل ما در معرفی طرح‌های حوزه دامداری عدم پذیرش این طرح‌هاست که امیدواریم با همکاری بانک‌ها مشکل به وجود آمده برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: از طریق کارگروه‌های ملی جذب 53 میلیارد تومان منابع با هدف اشتغال یک هزار و 356 نفر در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته که جذب این منابع به تدریج در حال انجام است.
 
دشتی افزود: امسال پیش‌بینی می‌کنیم از محل منابع ملی تبصره 100 و وجوه اداره شده 140 میلیارد تومان منابع را جذب کمیته امداد کنیم تا پرداخت تسهیلات به متقاضیان انجام شود.

وی گفت: ما 10 درصد اشتغال استان را برعهده داریم به طوری که سال گذشته برای دو هزار نفر فرصت اشتغال را در حوزه کشاورزی، صنایع و گردشگری فراهم کردیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل پیش‌بینی کرد؛ با توجه به منابع در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان به ویژه مددجویان کمیته امداد فرصت اشتغال برای سه هزار نفر در مجموعه کمیته امداد فراهم آید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار