استاندار اردبیل نوید داد؛
استاندار اردبیل گفت که در سفر آتی رئیس جمهور به استان،برکات این سفر عاید بخش صنعت خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 28 May 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل؛ اکبر بهنام جو که عصر دیروز در نشست با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان سخن می گفت، بر اخلاق مداری و پرهیز از بی تقوایی و بی انصافی در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد و افزود: تبلیغات انتخاباتی اگر با رعایت اخلاق و منطق و دور از سیاه‌نمایی ها و بی انصافی ها باشند، می توانند به ارائه راه کارهایی برای توسعه استان نیز منجر شوند.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تنگناهای به وجود آمده اظهار کرد : در کنار شیطنت های دشمنان، نحوه و کیفیت مدیریت هم در به وجود آمدن برخی مشکلات اقتصادی موجود نقش داشته و بر این اساس، برای مرتفع کردن معضلات موجود باید با شتاب بیش تری حرکت کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود حرکت‌های مثمر و قابل توجه انجام گرفته در بخش های صنعت و کشاورزی در استان از قبیل تکمیل کارخانه بزرگ کامیون سازی مشگین شهر ، فاز دوم آرتاویل تایر ، شبکه پایاب سد خداآفرین ، پتروشیمی نمین ، مجتمع زنجیره ای شیرالات گرمی، بهره برداری از ۳۰۰ هکتار مجتمع گلخانه مغان در آینده نزدیک ، تحول در وضعیت معیشتی نیروهای کشت و صنعت و دامپروری مغان و آغاز گزینش و به کارگیری ۵۰۰ نفر نیروی جدید در این شرکت در کنار برنامه ریزی برای رونق تولید و صادرات آن و اجرای بزرگ ترین پروژه های آبی کشور در استان را یادآور شد و تصریح کرد : همه این کارهای مهم به همت بخش خصوصی و با حمایت ها و تلاش های نمایندگان استان ، مدیران و همه دست اندرکاران محقق شده اند و امسال، سالی است که اقدامات آغاز شده در سنوات گذشته، به مرور نتیجه می دهند و کاندیداها نیز باید برنامه های خود را برای تسریع این حرکت ها اعلام کنند.

استاندار اردبیل با بیان این که پروژه راه آهن میانه - اردبیل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید گفت : تداوم این پروژه به پارس آباد و اتصال به خط ریلی جمهوری آذربایجان با ارائه توجیه اقتصادی در مرحله تعیین نقشه است.

وی اظهار کرد: از سال ۷۷ تا به امروز ۱۵۰ کیلومتر جاده چهار خطه در استان احداث شده و عملیات اجرایی ۶۰ کیلومتر دیگر در سال جاری آغاز می شود که این مقدار جاده چهار خطه، معادل یک سوم بیست سال گذشته است.

بهنام جو برنامه‌ریزی استانداری برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به عنوان ظرفیت قابل توجه اشتغال و تولید استان در سال رونق تولید را تشریح کرد و از فعال سازی مجدد ۱۱۷ واحد جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان خبر داد.

او به سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص اعتبار به بخش صنعت استان از برکات این سفر خواهد بود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه از فعالیت ۴۷ حزب به طور رسمی در استان خبر داد و گفت: اکثر احزاب فعال استان مجوزهای لازم را از ماده ۱۰ دریافت کرده اند.

بهروز ندایی افزود: خانه احزاب استان در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
علی برکت الا........ه
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
افتتاح نصف ونیمه پایاب خداافرین هم ازجمله مواردافتتاحی اقای روحانی خواهدبود.
چطوری پایابی که 63000هکتاردرنظرگرفته شده بودشد36000هکتار؟؟؟؟
اب منطقه ای چراجوابگونیست؟؟؟؟؟؟
مطالبه حق ابه ارس مهمترین خواسته مردم استان ازرئیس جمهوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
تودوره یازدهم قول داده بودراه اهن اردبیل تاپایان دولتش افتتالح بشه.
کو!!!!!
افتتاح راه اهن اردبیل رادولت دوازدهم هم نخواهددید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار