عضو هیئت رئیسه اتاق ایران خبر داد؛
عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: تاکنون ۱۱ کشور عضو اکو برای حضور در اجلاس اردبیل با محوریت گردشگری، اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۵۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 10 June 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از اتاق اردبیل، حسین پیرموذن تصریح کرد: این کشورها در سطح دولتی و بخش خصوصی در این اجلاس حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در این برنامه پررنگ تر خواهد بود، اضافه کرد: لازم است در این خصوص فرصت های ویژه سرمایه گذاری را برای معرفی به بخش خصوصی کشورهای عضو ارایه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل تاکید کرد: در این زمینه استاندار اردبیل به صورت ویژه دستورات لازم برای تهیه بسته های سرمایه گذاری مختص اجلاس اکو داده اما متاسفانه تاکنون هیچ بسته ای برای این موضوع آماده نشده است.

وی اجلاس اکو را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت در سطح استان برشمرد و یادآور شد: این اجلاس دستور جلسات متعددی خواهد داشت اما دستور جلسه اصلی آن معرفی قابلیت های سرمایه گذاری استان اردبیل در بخش گردشگری سلامت خواهد بود.

پیرموذن با بیان اینکه این اولین همایش در سطح بین المللی است که استان اردبیل میزبان آن خواهد بود، افزود: انتظار ویژه ای از فرمانداران و شهرداران و مسئولان استانی برای همراهی با این برنامه و انجام اقدامات عملیاتی در این حوزه داریم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار