کد خبر: ۷۵۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸ 10 June 2019
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان به میزبانی اردبیل اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم از ظرفیت برگزاری این مسابقات برای معرفی توانمندی‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی استان اردبیل برای کشورهای مختلف استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با تاکید استاندار اردبیل در کنار میزبانی شایسته این رویداد ورزشی سعی خواهیم کرد برای تیم‌های خارجی شرکت کننده شرایط مناسبی را در اردبیل‌گردی و شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان زمینه را فراهم کنیم تا در سطح جهانی و بین‌المللی نام و آوازه شهر اردبیل به گوش جهانیان برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آمادگی کامل برای میزبانی هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت: بلیط فروشی این رقابت‌ها از روز شنبه 25 خرداد ماه آغاز خواهد شد که سعی می‌کنیم این روند به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اداره کل ورزش و جوانان و هیئت والیبال انجام شود.

آقاخانی با بیان اینکه برای این مسابقات قرار است در دو نرخ متفاوت بلیط فروشی انجام شود، تصریح کرد: بلیط جایگاه‌‌های ویژه و صندلی‌های طبقه بالا به نرخ 25 هزار تومان و صندلی‌های عادی به نرخ 15 هزار تومان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تماشاگران برای حضور در سالن علاوه بر تهیه پرینت بلیط خود باید کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار خود را به همراه داشته باشند تا امکان حضور آنها در سالن منطبق بر ضوابط و مقررات جهانی و بین‌المللی فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان از 29 خرداد ماه با حضور تیم‌هایی از فرانسه، استرالیا، پرتقال و ایران آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان اردبیل نیز بیان کرد: پلیس صفر تا صد این رویداد را از لحاظ تامین امنیت و سلامت کامل برعهده خواهد داشت و امیدواریم با کمترین حاشیه و تبعات منفی بتوانیم این مسابقات را با سلامت کامل به انجام برسانیم.

سردار هوشنگ حسینی خاطرنشان کرد: ما از تماشاگران انتظار داریم برای حضور در ورزشگاه از آوردن اقلام و برخی از وسایل غیرمجاز خودداری کنند تا پلیس نیز بتواند در کمال احترام به عنوان خادم مردم در سنگر خدمتگزاری و تامین سلامت این رویداد بزرگ ورزشی به وظیفه خطیر خود عمل کند.

وی ادامه داد: از بدو ورود بازیکنان خارجی حاضر در این رویداد از استان همجوار به محدوده استان ما تامین سلامت آنها را به همراه اسکورت بازیکنان و مربیان انجام می‌دهیم و تمام تلاش ما بر این است تا در قالب اکیپ‌های مختلف سلامت ورزشگاهف محل اسکان و مسیر تردد آنها را تامین کنیم.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار