شهردار اردبیل خبر داد؛
حمید لطف اللهیان با بیان اینکه مساحت فضای سبز اردبیل ۴ میلیون مترمربع است، گفت: در زمینه توسعه فضای سبز اقدامات مطلوبی در شهر انجام شده که کاشت گیاهان پوششی متناسب با اقلیم شهری از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۷۵۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 10 June 2019
 شهردار اردبیل  افزود: تعداد ۳۹۰۰۰ گل‌های دائمی از نوع رز هفت رنگ، نسترن و ساناز در فصل کاری کاشته خواهد شد و فضای سبز و رفیوژ مقدس اردبیلی به مساحت دو و نیم هکتار و با برآورد ۸ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.
 
شهردار کلان‌شهر اردبیل همچنین از کاشت انواع درختچه‌ها شامل کاج‌سیاه، نوئل، ژونی بروس، بوداغ، ارغوان، تویا، داغداغان، افرا، چنار، اقاقیا، نارون، زالزالک، توت آمریکایی نزدیک به ۲۹ هزار عدد در فصل کاری خبر داده و گفت ارقام ردیفی(بوته) شامل زرشک، یاس زرد، به ژاپنی، ترون و پیراکانتا نیز به تعداد ۵۲ هزار عدد در شهر اردبیل کاشته می‌شود.
 
 
زیباسازی شهری در اولویت کار شهرداری اردبیل است
 
شهردار اردبیل گفت: زیباسازی شهری، حفظ و ارتقای کیفی فضای سبز شهر اردبیل در اولویت برنامه‌های سازمان سیما منظر شهرداری اردبیل است.
 
لطف‌اللهیان با تشریح اینکه مرکز تولید گل و گیاه شهرداری اردبیل،گل و گیاه مورد نیاز شهر را تامین می‌کند، گفت: در این مرکز بیش از ۵ هزار مترمربع سالن گلخانه‌ای وجود دارد که سالانه سه و نیم میلیون بوته گل فصلی در ۳۰ نوع در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.
 
وی با تاکید بر عدم استفاده از آب شرب در توسعه فضای سبز گفت: به‌منظور استفاده بهینه از منابع آبی در توسعه فضای سبز توسعه شبکه آب خام نیز در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هورااااااااااااااااا...........به این میگن پیشرفت.......چه فکر بکری....کاش زودتر از اینها اقدامات اساسی میشد.....با این تفکر میزان قند و چربی کتابهای درسی بطور محسوسی پایین می آید...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار