شهردار اردبیل خبر داد
حمید لطف‌اللهیان از افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح پل داروپخش خبر داد و گفت: این پروژه ظرف چند روز آینده تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۵۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 11 June 2019
 
 
شهردار اردبیل در بازدید از پل داروپخش اردبیل از افتتاح و بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح پل داروپخش خبر داد و اظهار داشت: و  این پروژه ظرف چند روز آینده تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
 
وی ضمن تقدیر و قدرانی از صبوری شهروندان این منطقه بیان کرد: این پروژه به عنوان یک پروژه مهم شهری از سال‌های قبل شروع شده بود و امروز کارهای عمرانی نهایی آن در حال انجام است و پروژه روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.
 
شهردار کلانشهر اردبیل بیان کرد: طبیعتا ذات پروژه‌های عمرانی همراه با سختی‌هایی برای شهروندان است، از این رو با پوزش از زحماتی که شهروندان در مدت اجرای این پروژه متحمل شدند به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم شد.
 
لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته این پروژه به دلیل شرایط فنی، جوی و یا اقتصادی با تغییر شتاب اجرایی متفاوت مواجه بود اما تمام اهتمام مجموعه شورا و شهرداری اردبیل تقدیم این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن با توجه به شرایط به شهروندان است.
 
 
شهردار اردبیل با بیان اینکه امروزه بیشتر کارهای عمرانی در مناطق پرجمعیت و کم‌برخوردار در حال اجرا است، گفت: در شورابیل نیز به دلیل ارتقای زیرساخت‌های گردشگری پروژه‌های عمرانی فعال است.
 
وی با تاکید بر توزیع عادلانه و متوازن خدمات شهری در هر پنج منطقه اردبیل، افزود: برخی بازگشایی ها در مسیر پل داروپخش انجام شده است که در این خصوص از شهروندانی که ما راحمایت کردند قدردانی می‌کنم.
 
لطف اللهیان همچنین گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای فصل کاری، پیاده رو سازی و احرای پازل‌ در پیاده‌راه‌ها نیز آغاز شده است و پازل چینی مسیر خیابان دانش تا شریعتی و شریعتی به سمت ۱۵ خرداد بعداز لوله گذاری آغاز شده و اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار