کد خبر: ۷۵۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 12 June 2019

«لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در فهرست پر در آمدترین ورزشکاران جهان منتشر شده از سوی نشریه فوربس، صدرنشین شد تا بار دیگر رقیب سنتی خود یعنی «کریستیانو رونالدو» را شکست دهد.

کاپیتان آبی اناری‌ها در سال جاری در مجموع ۱۲۷ میلیون دلار در آمد داشته، این در حالی است که فاصله وی با نفر دوم این فهرست یعنی رقیب سنتی و همیشگی خود «کریستیانو رونالدو» ۱۸ میلیون دلار است.

در فهرست مذکور که سه جایگاه نخست آن را فوتبالیست‌ها از آن خود کرده اند، «نیمار» ستاره برزیلی و جنجالی پاری سن ژرمن با ۱۰۵ میلیون دلار درآمد در سال گذشته، در رده سوم جای گرفت؛ درآمد مرد برزیلی بدون پاداش‌ها به طور خالص ۷۵ میلیون دلار بوده و این بدان معنا است که وی از حیث درآمد خالص نسبت به رونالدو رده دومی ۱۰ میلیون دلار بیشتر به جیب زده اما مجموع درآمدها با احتساب پاداش‌ها وی را در جایگاه سوم نشانده است؛ این در حالی است که مرد آرژانتینی کاتالان‌ها با درآمد ۹۲ میلیون دلار از هر ۲ پیشی گرفته است.

درآمد مسی در طول ۱۲ ماه اخیر ۱۶ میلیون افزایش داشته است؛ او سال ۲۰۱۸ با ۱۱۱ میلیون دلار درآمد پس از بوکسور آمریکایی «فلوید می ودر» (۲۸۵ میلیون دلار) در جایگاه دوم قرار گرفت.

سال گذشته رونالدو با ۱۰۸ میلیون دلار در رده سوم بود و نیمار با ۹۰ میلیون دلار پس از «کانر مک گرگور» ۹۹ میلیون دلاری، در رده پنجم جای گرفت.

در فهرست سال ۲۰۱۹، «سائول کانسلو آلوارز» بوکسور با ۹۴ میلیون دلار درآمد پردرآمدترین ورزشکار غیر فوتبالیست است که از این مبلغ تنها ۲ میلیون دلار آن پاداش بوده و این بدان معنا است که درآمد خالص وی بدون پاداش‌ها و افزونه با مسی برابر است.

فهرست ۱۰ ورزشکار پر درآمد سال ۲۰۱۹ از قرار زیر است:

۱ – لیونل مسی – فوتبال :۱۲۷ میلیون دلار

۲ – کریستیانو رونالدو – فوتبال: ۱۰۹ میلیون دلار

۳ – نیمار – فوتبال: ۱۰۵ میلیون

۴ – سائول کانلو آلوارز – بوکسور: ۹۴ میلیون دلار

۵ – راجر فدرر – تنیس: ۹۳.۴ میلیون

۶ – روسل ویلسون – راگبی: ۸۹.۵ میلیون دلار

۷ – آرون راجرز – راگبی: ۸۹.۳ میلیون

۸ – لبرون جیمز – بسکتبال: ۸۹ میلیون دلار

۹ – استیفن کری – بسکتبال: ۷۹.۸ میلیون

۱۰ – کوین دورانت – بسکتبال: ۶۵.۴ میلیون

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار