کد خبر: ۷۵۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 13 June 2019

لیونل مسی با کسب یک عنوان دیگر جهانی، گوی سبقت را این‌ بار خارج از مستطیل سبز از رقیب پرتغالی خود، کریستیانو رونالدو ربود و در رتبه نخست ورزشکاران پردرآمد جهان قرار گرفت.

به گزارش عصرایران به نقل از یورونیوز؛ بر اساس تازه‌ترین رده‌ بندی برای معرفی پردرآمدترین ورزشکاران جهان که از سوی نشریه آمریکایی فوربس منتشر شده لیونل مسی، ستاره تمام نشدنی باشگاه بارسلون و تیم ملی آرژانتین با درآمدی معادل ۱۲۷ میلیون دلار به عنوان ثروتمندترین ورزشکار سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است.

بر اساس این گزارش، برای نخستین بار در تاریخ رده بندی مجله اقتصادی فوربس سه ورزشکار نخست جهان از نظر کسب بالاترین درآمد را، فوتبالیستها تشکیل می‌دهند.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس ایتالیا و تیم ملی پرتغال در این رده بندی با ۱۰۹ میلیون دلار جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

در جایگاه سوم این رده بندی نیز نام نیمار، ستاره فعلی باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به چشم می خورد. مهاجم پرجنجال و حاشیه ساز برزیلی برای درآمدی ۱۰۵ میلیون دلاری این رتبه را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است که لیونل مسی سال گذشته به جهت کسب درآمدی ۱۱۱ میلیون دلاری پایین‌تر از فلوید می‌ودر، بوکسور سبک‌وزن آمریکایی در رده دوم رده‌بندی مجله فوربس قرار گرفته بود.

نکته جالب ماجرا اینکه ستاره بارسلونا چهارمین فردی است که از نوزده سال پیش تاکنون عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده، به عبارت دیگر عنوان ثروتمندترین ورزشکار جهان از سال ۱۹۹۰ تاکنون تنها بین چهار نفر جابجا شده است.

تایگر وودز، گلف باز نامدار آمریکایی، فلوید می‌ودر، بوکسور سبک‌وزن آمریکایی و کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی، سه ورزشکار دیگری هستند که جدا از لیونل مسی هر کدام به ترتیب ۱۲، ۴ و ۲ بار به این عنوان دست یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار