به همت یک سرمایه‌گذار
اولین کارخانه تولید رزین صادراتی در ناحیه صنعتی رضی( منطقه ارشق) مشکین‌شهر به زودی وارد فاز تولید می‌شود.
کد خبر: ۷۵۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 18 June 2019

رحیم طالبی در گفتگو با خبرنگار تابناک اردبیل در تشریح طرح سرمایه گذاری خود در ناحیه صنعتی رضی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت صادراتی در حوزه پتروشیمی،‌ اظهار داشت: با شریک خارجی خود تصمیم گرفتیم تا در زمینه تولید رزین در داخل کشور واحد تولیدی دایر کنیم، پیشنهاد ایشان نقاط دیگری از کشور بود اما من گفتم هیچ جایی را برای سرمایه‌گذاری، ارجح‌تر از زادگاه خود نمی شناسم و با افتخار‌»ارشق» را برای این هدف برگزیدم.

 این سرمایه‌گذار زاده روستای «الیکران» ارشق و مقیم تهران ضمن تشکر از بخشدار ارشق و همکاری مسئولان در تدارک زمین برای احداث کارخانه تولید رزین و رنگ گفت: تاکنون ریالی دولت برای این طرح پرداخت نکرده و هزینه احداث ساختمان اداری، سوله و خرید ماشین‌آلات را شخصاً تامین کرده‌ام.

در این باره بخوانید

سرمایه‌گذاران:«ارشق» را دوباره می‌سازیم!

طالبی بیان داشت: فاز نخست طرح که در کمتر از 2 ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود، ‌به تولید رزین اختصاص دارد و تمامی تولیدات به خارج از کشور صادر خواهد شد.    

وی این را هم گفت که کارخانه تولید رزین به عنوان پالایشگاه در ابعاد کوچک، اولین واحد تولیدی در استان اردبیل خواهد بود که رزین صادراتی به بازارهای خارجی و هدف ارسال خواهد کرد.

این سرمایه‌گذار خاطرنشان کرد: فاز دوم کارخانه به تولید رنگ اختصاص دارد که امیدواریم با بهره‌برداری از آن نیز در مجموع امکان اشتغال 35 الی 40 نفر که بخشی از آنان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های تحصیلی شیمی خواهند بود، فراهم شود.

 

 

انتهای پیام    

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
ساغولسون والا.
کاش افرادمتعصبی مثل ایشان دراستان زیادداشتیم ومسئولان نهایت همکاری روباانهاانجام میدادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار