نماینده مجلس هم لب نگشود
در حالي قرار بود با حضور وزير ورزش كلنگ عمليات اجرايي احداث سالن ورزشي 5 هزار نفري در پارس آباد به زمين زده شود كه در اقدامي احداث اين سالن به ۳ هزار نفر تقليل يافت.
کد خبر: ۷۵۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 23 June 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از آران مغان، همانطور كه در تصوير زير نيز مشخص است در حالي مصوبه عمليات اجرايي سالن ورزشی 5 هزار نفري شهرستان پارس آباد قرار بود با حضور وزير ورزش و جوانان كلنگ زني شود كه اين سالن ورزشي به يكباره در هنگام كلنگ زني آقاي وزير به سالن سه هزار نفري تقليل يافت!

در آيين كلنگ زني اين سالن ورزشي، سلطاني فر وزير ورزش و جوانان هنگام كلنگ زني صراحتا اعلام كرد كه این سالن ورزشي ۳ هزار نفری خواهد بود نه ۵ هزار نفر، کلنگ احداث آن را بر زمین كوبيد تا بدون حتي كوچكترين اعتراضي از سوي نماينده مردم شهرستان پارس آباد و ديگر مسئولان به اين مساله در يك چشم به هم زدن 2 هزار نفر از 5 هزار نفر مردم اين منطقه از استفاده اين سالن ورزشي جا بمانند. 

نکته عجیب تر اینکه هنگام سخنرانی وزير ورزش و جوانان در سالن ورزشي شهدای پارس آباد به یکباره برق اين سالن رفت و سخنرانی مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان در همان ابتدا نیمه کاره ماند!

از نکات قابل تامل اين مراسم اين بود كه در حالي كه ورزشكاران و قهرمانان ورزشي شهرستان پارس آباد از كمبود اعتبارات ورزش و اشتغال در اين شهرستان رنج مي برند و منتظر بودند تا در سخنرانی که شكور پورحسين نماینده مردم پارس آباد در حضور وزیر ورزش خواهد داشت بدان اشاره كند كه در كمال تعجب اين نماينده بدون درخواستي، صراحتا اعلام کرد هیچ درخواستی از وزیر ورزش ندارد!
در آخر اینکه سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان پارس آباد شبیه سفر مسافرانی بود که گذرشان به پارس آباد افتاده باشد تا یک سفري با چاشنی اعتبار ورزشی!
 
///
///
///
///

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
3000=5000-2000 خوب شده برق رفته مگر نه می شد 300
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار