دولت تدبیر و امید برای مغان 30000000000000 ریال هزینه کرد
هر چند انتظار نمی رود که فرماندار پارساباد مغان خود را مکلف به انتشار جزئیات آمار و ارقام ادعایی به رسانه ها و افکار عمومی بکند، اما پیشاپیش باید گفت که...
کد خبر: ۷۶۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 15 July 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی علایی فرماندار پارس آباد مغان مدعی شده که بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال در دولت تدبیر امید در این شهرستان هزینه شده که به نوبه خود بی سابقه و شایسته قدردانی است.

بی تردید این آمار و ارقام بر پایه مستندات دقیقی است که از زبان فرماندار بیان می شود و افکار عمومی حق دارند در جریان جزئیات چنین آمار و ارقام حیرت انگیزی باشند.

هر چند انتظار نمی رود که فرماندار پارساباد مغان خود را مکلف به انتشار جزئیات آمار و ارقام ادعایی به رسانه ها و افکار عمومی بکند، اما پیشاپیش باید گفت که گمان می رود منظور ایشان همان بودجه یک میلیارد دلار بر پایه اجازه و دستور رهبری از صندوق توسعه ملی( مهار آبهای مرزی) برای اجرای طرح ملی پایاب سد خداآفرین باشد که مجید خدابخش استاندار سابق هم سعی کرد آن را به عنوان یکی از 4 مگاپروژه خود معرفی کند!

افکار عمومی به درستی می داند که طرح ملی پایاب سد خداآفرین به دلیل شرایط خاص بودجه ای نمی تواند مورد مصادره دولتها و استانداران قرار بگیرد.

انتهای پیام   

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
یک هزار میلیارد دلار =12500000000000000 تومان....اوه مای گاد=خدای من=چه مگا پروژه ای=این که میشه ترا پروژه =اردبیل به تو می اندیشم.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خب سرمایه گذاری درپایاپ خداافرین سه هزارمیلیاردتومان بوده وبااذن رهبری ازصندوق توسعه ملی صرف شده.
یک میلیارددلارمربوط به مهارکل ابهای مرزی کشورهست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار