شهردار اردبیل گفت: برای پویایی و فعال بودن سازمان شهرداری اردبیل باید با رویکرد جوانگرایی و با استفاده از ظرفیت جوانان پیش برویم.
کد خبر: ۷۶۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 17 July 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اردبیل با بیان اینکه مسئولان شهرداری‌ها باید به پروژه‌های عمرانی اهمیت بسیاری بدهند، اظهار داشت: تمامی برنامه‌های مناطق شهرداری کاملا مشخص شده است و مسئولان شهرداری‌ها باید به پروژه‌های عمرانی اهمیت بسیاری بدهند.

وی پویایی شهرداری اردبیل را مستلزم جوانگرایی دانست و افزود: برای پویایی و فعال بودن سازمان شهرداری اردبیل باید با رویکرد جوانگرایی و با استفاده از ظرفیت جوانان پیش برویم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه هرگونه تغییر مدیریت نباید سبب کاهش میزان ارائه خدمات به شهروندان شود، تصریح کرد: نباید با تغییر مدیریتی شاهد کاهش میزان ارائه خدمات هم از لحاظ کمی و هم از نظر کیفی به شهروندان شود.

شهردار اردبیل بیان کرد: با انسان‌های توسعه یافته می‌توانیم به شهر و جامعه‌ای توسعه یافته دست یابیم و همواره فاصله‌گیری از کارهای روزمره و تکراری می‌تواند ما را به شهر توسعه یافته برساند.

وی اقدامات انجام شده در مجموعه شهرداری اردبیل را نتیجه تلاش مسئولان شهرداری اردبیل دانست و اظهار کرد: مجموعه شهرداری اردبیل در طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود روش‌ها و شیوه‌های برنامه‌ها و پروژه‌هایی که در شهر اجرا می شود انجام داده ‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار