نفرات برتر کنکور 98 اعلام شد
انتشار اسامی برترین های آزمون سراسری ۹۸ در ۵ گروه آزمایشی نشان می دهد که استان اردبیل امسال نیز همانند سنوات گذشته سهمی از این تورنمنت نداشته است،
کد خبر: ۷۶۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 06 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سازمان سنجش آموزش کشور امروز اسامی ۱۰ نفر برتر کنکوری را در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی و همچنین اسامی ۳ نفر برتر هر یک از گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجه را اعلام کرد.

در تورنمنت علمی کشور، تهران و برخی استانهای کشور بیشترین جایگاه را در کسب رتبه‌های برتر به خود اختصاص دادند و اردبیل از قرار گرفتن در این جایگاه بازماند.

در این باره بخوانید
سقوط آزاد استان اردبیل در کنکور سراسری 97

با این کارنامه تاسف بار باید پذیرفت که استان اردبیل همانند سنوات پیشین در این عرصه سقوط آزاد را تجربه می کند و لازم است مسئولان امر در استان برای این منظور آسیب شناسی و چاره اندیشی کنند.

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی علیرضا سخایی راد از اهواز، محمدصادق مجیدیی یزدی از تهران، دانا افاضلی از تهران و آریا جلالی از لاهیجان، علی عباسی از شهرکرد، سید ارشان دلیلی از ساری، پارسا امینی از مشهد، فاطمه جعفری از تهران، مهران منتظر از تفت و محمدمهدی ابوترابی از تهران در رتبه های اول تا دهم قرار گرفتند.

اسامی نفرات برتر کنکور ۹۸ اعلام شد +تصاویر

در گروه آزمایشی علوم تجربی ایزدمهر احمدی نژاد تهران، محسن راستکار از تبریز، فرهنگ امیری از شیراز و رسا ظفری از تبریز، محمدرضا ارشدی صوفیانی از تبریز، گلسا مصباحی از شیراز، ریحانه فرخی ملکی از رشت، سیاوش کیانپور از اهواز، امیرحسام زارع از بیرجند و سیدمهدی زارع زاده ابرقویی از ابرکوه به عنوان نفرات اول تا دهم آزمون سراسری امسال اعلام شدند.

 اسامی نفرات برتر کنکور ۹۸ اعلام شد +تصاویر

در گروه آزمایشی علوم انسانی فاطمه شب خیز از لار، مریم اسماعیلی از تهران و امین ایمانپور از تبریز، سیده آمنه موسوی لقمان از بهار نفرات اول تا چهارم آزمون اعلام شدند و علی حاجیان از لار، فاطمه رستموندی آغمیونی از تهران، محمدعرفان هوشیاری از تهران، آتنا طاهری از تهران، محمدحسین سه دهی از تهران و ملیکا دادخواه تیرانی از اصفهان نفرات پنجم تا دهم در این گروه آزمایشی شدند.

اسامی نفرات برتر کنکور ۹۸ اعلام شد +تصاویر

در گروه آزمایشی هنر ساراسادات کریمی از تهران، صبا محمدی مفرح از تهران و پریا سینائیان از تهران، مرجان حاتمی ورزنه از تهران و پارسا رحمان مشهدی از تهران به عنوان نفرات اول تا پنجم اعلام شدند.

اسامی نفرات برتر کنکور ۹۸ اعلام شد +تصاویر

در گروه آزمایشی زبان های خارجی صالح شاملو احمدی از تهران، امیرشایان چادگانی پور از اصفهان، شهریار رجایی فیروزآبادی از شهریار ، پریناز باستانی از تهران و کسری محمدی از تهران به عنوان نفرات اول تا پنجم اعلام شد.

اسامی نفرات برتر کنکور ۹۸ اعلام شد +تصاویر

کنکور سراسری سال ۹۸ روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه امسال با رقابت یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
چند تا دلیل اصلی داره
اول اینکه مثل بیشتر ادرات استان؛ مدیران و مسئولین آموزش و پروش افراد متخصص و حرفه ای نیستن، مدیران جوان و سخت کوش و پیگیر مورد نیاز این استان می باشد.
دوم اینکه خانواده های اردبیلی نمیتونن فرزندانشون مدیریت کنن، مخصوصا از نظر روحی و ذهنی
انتظارات بسیار بالا رو از فرزندانی دارن که شاید پایه بسیار ضعیفی دارن
سوم بحث مدارس اردبیل
یعنی شاید تو شهر اردبیل با جمعیت حدودا نیم میلیون نفر، 5 یا 6 مدرسه نسبتا خوب(به اسم تیزهوشان یا نمونه دولتی و ...) وجود داره، بقیه مدارس چه از نظر علمی و چه از نظر مدیریتی بسیار ضعیف هستن
و چهارم خود دانش آموزان
به این قدرت و ذهنیت نرسیدن که یه زمانی رتبه یک ریاضی یا رتبه نه تجربی اردبیلی بوده، پس اگه اونا هم واقعا تلاش کنن می تونن به رتبه های ممتازی برسن
و در آخر به عنوان یک اردبیلی، وقتی پایه و ساختار شهری(از نظر مدیریتی و برنامه ریزی و فرهنگی) مشکل داشته باشه، انتظار کسب رتبه واقعا اشتباه هستش ... البته شاید به صورت موردی یک یا دو نفر رتبه برتر کسب کنن ، ولی بیشتر از این انتظار بهبودی نمی شه داشت.
ما نیاز به یه انتقلاب مدیریتی در اردبیل هستیم
آموزش پرورش اردبیل باید متحول بشه
ساختار و برنامه بر اساس علم و انگیزه و نشاط و انرژی باشه
دانش آموزان باید از فضای مدرسه انرژی کسب کنن
نظارت کامل روی مدارس باید داشته باشیم و برخورد عملکردی جدی داشته باشیم
اون موقع میشه یه پلن 5 ساله برای پیشرفت مدارس تعریف کرد.
من اعتقاد دارم با این شرایط و عدم پیشرفت مناسب آموزشی، اردبیل حتی میتونه جز مناطق محروم هم قرار بگیره
sahand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
تنها رتبه يك تاريخ كنكوررشته رياضي فيزيك اردبيل رضاپورابوالقاسم بود كه حالا سالهاست آمريكاست.
كاش فكري به حال نخبه هايي كه داشتيم هم ميكرديد كه از دست داديم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
علت افت آزاد اربیل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
همان سالی که آقای رضا پور ابوالقاسم با افتخار تمام رتبه یک ریاضی را آوردند،خانم سونیا روح اللهی هم رتبه نه تجربی را آورده بودند.ایشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران با رتبه یک علمی رشته پزشکی را تمام و باتوجه به اینکه عضو بنیاد ملی نخبگان کشور و استعدادهای درخشان دانشگاه مربوطه بودند، بطور مستقیم در رشته رادیو لوژی دانشگاه علوم پزشکی ادامه تحصیل داده و با رتبه ممتاز فاغ التحصیل شدند . حالا چندین سال است که دوره طرح پزشکی (ویا به قول آقای دکتر فاضل دوره برده داری ) خود را در بیمارستان بوعلی اردبیل سپری می کنند. تا به امروز هیچ یک از مسئولان استان سراغی از ایشان نگرفته اند. با این تفاسیر دانش آموزان استان برای چه رتبه بیاورند؟ویا اگر آوردند چرا از شهر و کشور خویش کوچ نکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
ضعف مدیریت .ضعف مدیریت.ضعف مدیریت
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
علل مختلف دارد
۱-انتخاب مدیران ...برای مدارس خاص وبزرگ
۲-انتخاب معلمان بازاری برای مدارس خاص
که این مسئله باعث می‌شود دانش آموزان
مطالب را عمقی یاد نگیرند وچنین معلمانی
اصلا وقت مطالعه ندارند
۳-انتخاب معلمان مدارس خاص با باند بازی
و پارت بازی که این معلمان هم دنبال کلاس
خصوصی و به فکر جیب خود هستند
۳_عدم آگاهی خانواده ها از وضعیت
روحی و جسمی و استعداد بچه هایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
اگر به نسبت جمعیت در نظر بگیریم بیشترین افت احتمالا استان تهران بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
تا زمانیکه آموزش و پرورش استان تحت سیطره آقای میرزاده است انتظاری بیش از این نمیتوان داشت
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
مقصر همین نزدیکیها است....نخود ..ماش...لپه...لوبیا چیتی...آش دوغ....حلوای سیاه...مدیریت چشم بلبلی...مدیران مهاجر و غیر بومی....
غول چراغ جادو
|
France
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
آخه برادر من! چه ربطی به مدیران داره؟ مدرسه رو ساخته امکانات رو قرار داده معلم رو هم که گذاشته... چیکار باید بکنه دیگه؟ مگه خراسان ها، قزوین، خوزستان و ... تو این رتبه ها هستن؟ اردبیل هم یکی از اونها. همچین اعتراض میکنن که انگار هر سال همه رتبه های اول مال اردبیل بوده الان نیست! تلاش و استعداد دانش آموز مهمه. قرار نیست که همه ساله ما نابغه ترین فرد ایران رو داشته باشیم که اگه اینطوری بود باید میومدن از آب و خاک اردبیل نمونه گیری میکردن که چطور میشه با این جمعیت به این مقام برسه؟! یکم واقع بین باشید. رتبه های خوب تو اردبیل زیاد هستن. اصولا هر کسی که زیر 500 رتبه بیاره با فاصله خیلی کمی تو درصدها از نفرات اول عقبه و هیچی از ارزش های تلاشش و استعدادش کم نمیشه. به فکر جذب همین رتبه های خوب تو استان باشید بجای اینکارا. 100 تا رتبه زیر 1000 جذب بشن تو استان و محیط علمی و کاریش بهتر از یدونه رتبه یکه. استخدادم بدون استثنا با حقوق بسیار بالا برای رتبه های زیر 500 بزارید ببینید بعد از 10 سال استان به کجا میرسه. استاندار یه لیتسی منتشر کنه از برترین رتبه های کنکوری که تا الان تو ادارات اردبیل جذب شدن ببینیم کجای کاریم؟ این میشه مطالبه درست...
سلام غول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
همه تقصیرهااز مدیریت هاست عزیزدل
بیا گیلان ورشت غولی به نام کلاس خصوصی
وجود خارجی ندارد آموزشگاه هست اونم
برای رفع اشکال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار