مرکز کنترل ترافیک شهری در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش تابناک اردبیل٬ حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل اظهار داشت: ناوگان عمومی در اردبیل با هدف کنترل ترافیک سازماندهی می‌شود که این امر در اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را در اسرع وقت برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که ناوگان عمومی راهکار مهم برای پاسخگویی به نیازهای کنترل ترافیک در استان است بیان کرد: این امر با جدیت در استان مورد بررسی قرار گرفته و درصدد هستیم برای رفع این مشکلات راهکارهای اساسی ارائه و از ظرفیت‌های موجود برای کاهش ترافیک استفاده کنیم تا هسته ترافیک شهری به وضعیت مطلوب برسد.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک شهری با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اردبیل راه اندازی می شود بیان کرد: در این زمینه بازنگری‌های لازم برای سازماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی مبنای کار است تا بتوانیم در این زمینه ورود کرده و مشکلات موجود در این زمینه را از سر راه برداریم که این موضوع اولویت اساسی است و با فراهم شدن زیرساخت‌ها مرکز کنترل ترافیک اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد:  این موضوع از جمله ضروری‌ ترین برنامه‌های دارای اولویتی بوده که در سال جاری نیز دنبال می‌شود و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌ها و تامین اعتبار شاهد راه اندازی مرکز کنترل ترافیک اردبیل باشیم و در راستای روان سازی ترافیک اقدامات مناسبی را انجام دهیم که مشکلات ترافیک هر چه سریع برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه اولویت اساسی برای ما است و درصدد هستیم در این راستا موفق عمل کرده و مطالبات مردمی را در این زمینه برطرف کرده که این موضوع نحوه اجرای سرعت کاه‌ها و اصلاح روشنایی «منطقه میراشرف اردبیل» از دیگر مطالبات عمومی است.