چرا کسی پاسخگو نیست
یکی از اهالی گفت که برای پیشگیری از ابعاد گسترده و خرابکارانه عامل یا عاملان و در پی بی نتیجه ماندن پیگیری ها در سطح منطقه، در تدارک تظلم خواهی در مراجع عالی و ذیصلاح استان هستیم.
کد خبر: ۷۷۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 18 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، دیماه سال گذشته بود که از روستای رحیم بیگلو علیا در فاصله 3 کیلومتری شهر رضی از توابع ارشق مشکین شهر خبر رسید، انبار کاه و علوفه یکی از اهالی شبانه به آتش کشیده شده و به طور کامل محو و نابود شده است.

تابناک اردبیل همان زمان این موضوع را نه یک حادثه ساده و گذرا بلکه هشداری جدی برای امنیت عمومی خواند و از مسئولان امر خواست برای تعقیب و مجازات قانونی عامل و عاملین مرتبط که صرفاً با یک اقدام تحقیقاتی ساده پلیسی،هویت آنها قابل کشف است، مجدانه و قاطعانه عمل کنند.

در این باره بخوانید
نگذارید آتش انتقام شخصی در ارشق شعله‌ور شود

اخبار واصله حکایت از آن دارد که با وجود پیگیری های مکرر در مراجع قانونی و ارائه دلایل و مستندات، نه تنها از 6 ماه گذشته تاکنون اقدامی موثر در این باره صورت نگرفته بلکه عامل و عاملان مرتبط این بار در آغازین ساعات بامداد شنبه 26 مردادماه جاری در محدوده روستا، انبار 50 خرواری علوفه و یونجه یکی دیگر از ساکنین را از طریق مواد دست ساز به آتش کشیده و از صحنه گریخته اند.

یکی از اهالی به عنوان شاهد عینی در فاصله نه چندان نزدیک که مشغول آبیاری زمین خود بوده، گفته است که شاهد تردد خودرو پراید سفیدرنگ به مقصد حادثه بوده و دقایقی بعد و همزمان با بازگشت مجدد خودرو در نقطه موردنظر به یکباره شاهد آتش سوزی شده اما به دلیل شدت شعله های آتش ناشی از سوختن انبار علوفه نتوانسته برای مهار آن اقدامی بکند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/5/27/519904_789.jpg

اخبار واصله حکایت از آن دارد که عامل یا عاملان تخریب و آتش سوزی بامداد شنبه در این روستا، پیشاپیش و در جریان یک پرونده تخریب و درگیری، قربانی خود را نسبت به اقدامات مخرب تهدید کرده بودند.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/5/27/519903_132.jpg

یکی از اهالی روستا به تابناک اردبیل گفت که برای پیشگیری از ابعاد گسترده و خرابکارانه عامل یا عاملان و در پی بی نتیجه ماندن پیگیری ها در سطح منطقه و شهرستان مشکین شهر، در تدارک تظلم خواهی در مراجع عالی و ذیصلاح استان هستند.

انتهای پیام    

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
ادمین ارشقلی سن؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار