شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: سازماندهی مناسب ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌ و تاکسی‌های اردبیل نیازمند بازنگری است.
کد خبر: ۷۷۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ 15 August 2019

حمید لطف اللهیان

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اردبیل عنوان کرد: مسیرهای عبور و مرور ناوگان‌های عمومی شهر اردبیل از جمله اتوبوس و تاکسی نیازمند تجدید نظر و بازنگری هستند.

وی افزود: سازماندهی ناوگان عمومی یکی از مهمترین راهکارها برای پاسخگوی به نیازهای کنترل ترافیک در استان بوده و این موضوع با جدیت در مرکز شهرستان اردبیل دنبال می‌شود.

مانیتورینگ ترافیک

راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرستان اردبیل

شهردار اردبیل با استقبال از راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرستان اردبیل، افزود: این موضوع از جمله ضروری‌ترین برنامه‌های دارای اولویتی بوده که در سال جاری نیز دنبال می‌شود و امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌ها و تامین اعتبار شاهد راه اندازی مرکز کنترل ترافیک اردبیل باشیم.

لطف‌اللهیان به تداوم اجرای عملیات عمرانی برای روان سازی ترافیک اشاره کرد و یادآور شد: به منظور روان سازی ترافیک اصلاح هندسی تقاطع‌ها و میدان‌های پر رفت و آمد اردبیل انجام پذیرفته که از آن جمله می‌توان به اصلاح هندسی میدان سینای اردبیل اشاره کرد.

وی از پیگیری برای تامین پارکینگ برای محدوده پیاده راه عالی قاپو در جنب بقعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی خبر داد و افزود: نحوه اجرای سرعت کاه‌ها و اصلاح روشنایی «منطقه میراشرف اردبیل» از دیگر مطالبات عمومی بوده که به روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه کمک خواهد کرد.

شهردار اردبیل در پایان از اجرای بیش از ۶۰ مورد اصلاح هندسی در شهرستان اردبیل طی ماه‌های اخیر خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار