معاون ورزش و جوانان اردبیل خبر داد:
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در برنامه‌های شاخص اجرا شده مشارکت حدود ۱۵ درصدی جوانان استان اردبیل را شاهد هستیم.
کد خبر: ۷۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 13 September 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر نگاهی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: آخرین ارزیابی‌های احصا شده از مشارکت ۱۲ تا ۱۵ درصدی جوانان استان اردبیل در برنامه‌های شاخص اجرایی که اغلب در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند، خبر می‌دهد.

وی افزود: از مجموع بیش از ۸۰ سازمان مردم نهادی که زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کنند، ۱۰ سمن از ابتدای سال جاری مجوز فعالیت گرفتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از دریافت مجوز ۲۴ سمن در سال ۹۷ خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه استان اردبیل در بین تمامی استان‌های کشور توانسته در رشد کمی صدور اعتبارنامه فعالیت سمن‌ها حائز رتبه نخست شود.

نگاهی به آغاز اجرای ۳۰ طرح مرتبط با کارآفرینی جوانان با محوریت سمن‌های اردبیل اشاره کرد و افزود: در سال گذشته استان اردبیل در جذب اعتبارات کارآفرینی نیز در بین هفت استان برتر کشور قرار گیرد.

به گفته وی طرح‌های کارآفرینی مذکور منتظر تخصیص اعتبارات مورد نیاز هستند تا فعالیت‌های درنظر گرفته شده در این بخش با سرعت و دقت کافی انجام پذیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تخصیص بیش از یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های کارآفرینی جوانان اردبیل در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تسهیلات مربوط به طرح‌های کارآفرینی سال ۹۸ تا پیش از پایان سال پرداخت خواهد شد.

نگاهی ضرورت تداوم روند رو به رشد اجرای برنامه‌های شاخص جوانان در اردبیل را مورد تاکید قرار داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۴۰ برنامه فرهنگی در نقاط مختلف استان اردبیل اجرا شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار