شهردار اردبیل:
حمید لطف اللهیان با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد خیابان ها اردبیل بهسازی و آسفالت نشده اند، گفت: شهردار اردبیل گفت: بیش از ۹۰ درصد معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اردبیل در چند سال اخیر بهسازی و آسفالت‌ریزی شده‌اند.
کد خبر: ۷۸۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 15 September 2019
 

حمید لطف اللهیان

به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل در جریان بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت خیابان آیت‌الله خامنه‌ای اردبیل اظهار کرد: ما سعی کردیم تا مصالح استاندارد و باکیفیت این عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی را انجام دهیم تا مردم از بابت عمر بالای این خدمات ارائه شده دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گله‌مندی مردم از تردد در برخی از مسیرها و خیابان‌ها به دلیل تخریب و نامناسب بودن زیرساخت‌ها و آسفالت‌ریزی در سال‌های گذشته تصمیم گرفتیم تا با مصالح استاندارد و باکیفیت این مسیرها را اصلاح کنیم که در این عملیات زیربنایی سعی شده به تمام ابعاد توسعه‌ای توجه شود.

شهردار اردبیل در مورد بهسازی خیابان امام و آیت‌الله خامنه‌ای، مسیر امام حسین، پیرعبدالملک و بازسازی میدان بسیج تصریح کرد: ما در همه مناطق شهر این فعالیت‌ها را با توجه به محدودیت فصل کاری با قوت و قدرت آغاز کردیم و سعی می‌کنیم به صورت اساسی این مسیرها را اصلاح و زیباسازی کنیم.

آسفالت جاده

اختصاص یک میلیارد تومان برای بهسازی خیابانهای اردبیل

لطف‌اللهیان از اختصاص یک میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت‌ریزی خیابان آیت‌الله خامنه‌ای خبر داد و گفت: در این مسیر هم موضوع هدایت آب‌های سطحی، هم بحث روشنایی و هم پیاده‌روسازی به صورت اساسی در حال اصلاح است و طی روزهای آینده با اتمام آسفالت‌ریزی شهروندان می‌توانند از این مسیر تردد کنند.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل ریخته شده که ارزش ریالی آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان بوده و تا پایان فصل کاری این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

لطف‌اللهیان افزود: با مشاوره‌ها و بهره‌گیری از نظریات کارشناسان سعی می‌کنیم در همه فعالیت‌های عمرانی اقدامات را به صورت مطلوب و کیفی با بکارگیری مصالح استاندارد انجام دهیم تا از دوباره‌کاری در فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی کاسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار