شهردار اردبیل خبر داد
شهردار اردبیل از احداث یکی از بزرگترین سالن‌های همایش سرپوشیده استان در منطقه نمونه گردشگری شورابیل خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 16 September 2019
افتتاح بزرگترین سالن همایش در اردبیل
 
به گزارش تابناک اردبیل حمید لطف اللهیان در نشست با مدیران و سرپرستان شهرداری‌های مناطق اردبیل عنوان کرد: با مشارکت اتاق بازرگانی و شهرداری اردبیل، سالن همایش سرپوشیده در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در حال فنداسیون ریزی بوده تا این سالن‌ با طراحی استاندارد و شرایط فنی عالی برای برگزاری همایش‌ها و گردهمایی منطقه‌ای، ملی و فراملی مهیا شود.

وی یادآور شد: قطعا به توجه به افزایش گردشگران نیاز به احداث هتل و سالن همایش در اردبیل احساس می‌شود و با احداث سالن همایش بزرگ سرپوشیده در شورابیل به بخشی از این نیازها پاسخ داده خواهد شد.

تسریع عملیات عمرانی میدان سلیم موذن زاده در اردبیل

شهردار اردبیل همچنین از تسریع در عملیات عمرانی میدان سلیم موذن زاده اردبیل مابین خیابان‌های جدید شورابیل خبر داد وافزود: این میدان در مراحل پایانی عمرانی قرار داشته و عملیات آسفالت ریزی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: اندازه عرض جاده در برخی نقاط خیابان‌های جدیدالاحداث شورابیل ۸۰ متر بوده و پیش بینی می‌شود ظرف ۲۰ سال آینده هیچ ترافیکی در این مناطق حاکم نباشد.

به گفته لطف اللهیان با بهره برداری از سه خیابان جدیدالاحداث منطقه شورابیل ورودی جدیدی با طراحی خاص و با هدف سهولت در دسترس گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری، جذب گردشگر و سرمایه گذار نیز امکان پذیر خواهد شد، افزود: چنانچه زیرساخت‌های استان به نحو مطلوب فراهم نشود اهداف سرمایه گذاری نیز نتیجه نخواهد داد.

شهردار اردبیل احداث راه‌های مناسب با جاذبه‌های گردشگرپذیر را از جمله زیر ساخت‌های مورد نیاز برای افزایش گردشگران دانست و ادامه داد: ورودی جدید شورابیل در آینده بسیار نزدیک با دسترسی آسان و طراحی خاص و اصولی و با پارکینگ بیش از ۵۰۰ خودرو افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: بهره برداری و افتتاح از این خیابان‌ها باعث بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک در منطقه از جمله میدان‌های جانبازان، بسیج، عطایی و روبروی شوراسنتر خواهد شد.

لطف اللهیان با بیان اینکه توسعه شورابیل در سه فاز محقق می‌شود، افزود: فاز اول مطالعات و انتخاب یک چشم انداز است تا تمامی پروژه‌ها بر حسب اصول و استانداردهای خاص اجرایی شوند.

وی تصریح کرد: فاز دوم عمران منطقه نمونه گردشگری شورابیل نیز با فراهم کردن زیر ساخت‌ها از جمله احداث راه، هتل‌ها، افزایش امکانات اقامتی و فضای سبز محقق می‌شود.

افتتاح بزرگترین سالن همایش در اردبیل

افزایش ۱۵ هکتار فضای سبز در شورابیل اردبیل

به گفته شهردار اردبیل در سه سال گذشته حدود ۱۵ هکتار افزایش فضای سبز در دریاچه شورابیل داشتیم.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه در فاز سوم توسعه شورابیل نیز شاهد افزایش امکانات تفریحی رفاهی خواهیم بود، افزود: در فاز بعدی توسعه شورابیل بهره برداری از این خیابان‌های مجاور شهرک‌های پیرامون دریاچه شورابیل از جمله شهرک کوثر، نیایش، نیروی انتظامی و اتصال آن به جاده شام اسبی و به مبادی ورودی شهر از طرف سرعین و تبریز امکان پذیر خواهد شد.

شهردار اردبیل با تاکید بر اینکه امکانات شهری نباید در یک نقطه متمرکز شود، افزود: در این خصوص تنوع ورودی‌ها با خیابان‌های جدیدالاحداث و توسعه فضای سبز و پارک‌های بازی در تمامی نواحی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار