استاندار اردبیل هشدار داد
استاندار اردبیل آمار رو به تزاید طلاق در اردبیل را نگران کننده خواند و خواستار تدابیر جدی برای پیشگیری از آسیب های ناشی از آن شد.
کد خبر: ۷۸۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 24 September 2019

به گزارش تابناک اردبیل،اکبر بهنامجو در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: در حوزه سیاسی استانداری در راستای شناسایی آسیبهای اجتماعی موجود در استان اقدامات خوبی انجام شده است تا با آنها راههای پیشگیری و مقابله بررسی شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه طلاق یکی از آسیبهای اول استان است، یادآورشد: این آسیب می تواند نزاع، افسردگی، ناامیدی در بین خانواده‌ها، اعتیاد و همچنین ضربه زدن به مسائل اقتصادی استان منجر شود.

به نوشته ایسنا وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و اداری استان موظف هستند با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌های مهارت آموزی برای کارکنان خود و خانواده‌های آنها از آسیبهای احتمالی پیشگیری کنند.

استاندار اردبیل در ادامه با اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی راه‌آهن اردبیل- میانه، احداث بزرگراه‌ها،سدهای خاکی و چندین طرح گردشگری افق روشنی را برای استان ترسیم کرده  بطوریکه انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی با حمایت از سرمایه‌گذاران توسعه و پیشرفت استان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار