کد خبر: ۷۸۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 01 October 2019

به گزارش مهر سردار هوشنگ حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان اردبیل از عدم وقوع قتل‌های سریالی و سازمان‌یافته در استان اردبیل خبر داد و افزود: با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم عمومی طبق موازین قانونی به شدت برخورد خواهد شد.

به گفته وی همکاری و مشارکت مردم با نیروهای انتظامی افزایش یافته و در ۶ ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۴۵۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار و طی آن ۱۹۰ هزار تماس عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به عدم فعالیت شرکت‌های هرمی در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: با رشد چشمگیر فعالیت مجازی، وقوع جرایم سایبری نیز در استان ۱۲۲ درصد افزایش یافته است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه طرح تأمین نظم و امنیت مدارس و دانشگاه‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود، یادآور شد: در قالب طرح تأمین نظم و امنیت همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با ناهنجاری‌هایی که در مقابل محیط‌های آموزشی و علمی انجام پذیرد مقابله خواهد شد.

کاهش چشمگیر وقوع سرقت در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در شش ماه ابتدایی سال جاری مجموع سرقت‌های خرد در اردبیل ۵۲ درصد کاهش یافته است، افزود: سرقت‌های بزرگ و مهم نیز با کاهش ۴۸ درصدی مواجه شدند.

به گفته وی سرفت مغازه ۲۳ درصد و سرقت از منازل نیز ۳ درصد کاهش یافته و در این میان کشف سرقت نیز ۱۵ درصد افزایش داشته است.

حسینی تأکید کرد: خوشبختانه استان اردبیل از لحاظ تعداد وقوع سرقت در رتبه ۳۲ استان‌های کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف هزار و ۴۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری خبر داد و یادآور شد: کشف مواد مخدر در اردبیل از ابتدای سال جاری با افزایش ۱۹ درصدی مواجه بوده و در این خصوص ۲۰۰ باند نیز دستگیر شدند.

به گفته حسینی ۵۲ درصد افزایش کشف سلاح‌های غیرمجاز در اردبیل داشتیم که بیشتر آنان سلاح‌های شکاری بودند.

رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای در انتظار تأمین منابع

فرمانده انتظامی استان اردبیل در خصوص وضعیت ایمنی راه‌های مواصلاتی استان اردبیل گفت: ۲۵ نقطه حادثه خیز در استان اردبیل شناسایی شده که ۲۰ مورد آن مربوط به محورهای شمالی استان اردبیل است.

حسینی ادامه داد: امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب که در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل پیش بینی شده شاهد مناسب سازی بیش از پیش جاده‌های استان و کاهش حوادث باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار