استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر مناسب بوده و فاز اول آن آماده افتتاح است‌.
کد خبر: ۷۸۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 05 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو روزجمعه در جریان بازدید از کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر افزود: با هماهنگی و تلاش دستگاه‌های متولی زیرساخت‌های فاز اول این کارخانه برای افتتاح آماده شده و اولین اتاق کامیون بصورت آزمایشی در این کارخانه ساخته شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از۲۴۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و در یک ماه آینده آگهی استخدام  ۲۰۰ نفر نیز دیگر منتشر می‌شود.

استاندار اردبیل ایجاد این شهرک را فرصت مناسبی برای منطقه بر شمرد و اظهار کرد: کارخانه کامیون سازی مشگین شهر ارزش افزوده منطقه را افزایش داده و سبب ایجاد واحدهای مکمل منحصر به فرد می‌شود.

بهنامجو با اشاره به اینکه خط تولید فاز اول کاملا راه‌اندازی شده تشریح کرد: با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولت محلی این واحد احداث شده و روزانه ۵۰ اتاق کامیون در این واحد ساحته خواهد شد که در کشور رکورد خوبی برای استان و شرکت حدید مبتکران است.

فاز اول کارخانه کامیون‌‍سازی مشگین‌شهر آماده افتتاح شد

 

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه با تکمیل این پروژه شاخص، زمینه اشتغال مستقیم برای ۵۰۰۰ نفر فراهم می شود گفت: علاوه بر اشتغال مستقیم برای جوانان منطقه برای دهیاران و شهرداری‌ها اینگونه واحدها درآمدزایی بسزایی دارد و ارزش افزوده منطقه نیز با احداث هر واحد صنعتی قابل توجه می شود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: تکمیل این پروژه تحول عظیمی در اشتغال و اقتصاد منطقه ایجاد می‌کند و دل‌نگرانی خانواده‌ها در رابطه با اشتغال فرزندانشان کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: قطعات خط تولید این کارخانه خریداری شده و آموزش فنی و حرفه‌ای باید برای ارایه آموزش‌های مورد نیاز امکانات لازم را در اختیار افراد معرفی شده قرار دهد.

وی تامین گاز مورد نیاز و ۲۰مگاوات برق را از ضروریات این پروژه برشمرد و افزود:در سال آتی مشکلات زیر ساختی فازهای بعدی این شهرک زیر نظر مشاورهای فنی تخصصی  با مساعدت دستگاه های متولی تامین می شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
قابل توجه قوه قضاییه، شک نکنید یکی از سهامداران اصلی و بی نام این شرکت ...محترم مشکین شهر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار