مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ درصد تجهیزات شهربازی اردبیل استانداردسازی شده و در این زمینه برخورد جدی با پیمانکاران متخلف مبنای کار است.
کد خبر: ۷۸۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 06 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل، هاشم علایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر حدود 80 درصد تجهیزات شهربازی اردبیل استانداردسازی شده و در این زمینه برخورد جدی با پیمانکاران متخلف مبنای کار است.

وی با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری استاندارد در جامعه نیز گفت: مجوز فعالیت‌های تجهیزات مستقر در این بخش‌ها باطل شده و شهرداری موظف است در این زمینه نسبت به استانداردسازی تجهیزات اقدام کرده و در راستای استانداردسازی تجهیزات شهربازی‌ها اقدامات مربوط را انجام دهد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: اجباری بودن تجهیزات شهربازی‌ها موضوع اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم با ایمنی شهروندان در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و با کنترل و مدیریت ایمنی تجهیزات مسنقر در این بخش‌ها اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

علایی تصریح کرد: عدم استفاده از تجهیزات غیراستاندارد باید مبنای کار قرار گیرد و در این زمینه با متخلفان برخورد جدی خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم بازی با جان مردم برای عده‌ای سودجو در دستور کار باشد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل افزود: بیش‌ترین تخلفات حوزه استاندارد مربوط به بخش مصالح ساختمانی است و از ابتدای امسال تاکنون 46 واحد متخلف به دلیل عدم رعایت استاندارد به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌ بودند که در این زمینه نیز باید نظارت‌ها تشدید شود.

علایی اظهار کرد: نامگذاری یکی از میادین و خیابان‌های اردبیل به نام «استاندارد» با هماهنگی‌های به عمل آمده به زودی عملا محقق می‌شود و در این زمینه انتظار ما از اصحاب قلم و رسانه این است که نسبت به تبیین اهمیت استاندارد با ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: کیفی‌سازی پیش‌نیاز رعایت معیارهای استاندارد است و در این زمینه همکاری‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوطه باید در دستور کار باشد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار