با برگزاری مرحله چهارم سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری «ایران - آذربایجان» رکاب زن قزاق به نشان طلای این مرحله از رقابت‌ها دست یافت.
کد خبر: ۷۸۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 06 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل، مرحله چهارم از سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان عصر امروز برگزار شد تا در نهایت رکاب زنان حد فاصل ۱۹۸ کیلومتری تبریز تا سرعین را طی کنند.

این مرحله طولانی‌ ترین مسیر این تور نیز محسوب شده و با رکاب زنی ۷۰ دوچرخه سوار از تیم‌های داخلی و خارجی همراه شد. با پایان این بخش از مسابقات به ترتیب ایگور چژان از قزاقستان ، ساوا نویکوف از تیم لوکوس میکس روسیه و استانیسلاو باشکو از تیم فینیکس بلاروس صاحب عناوین برتر شدند.

گفتنی است در مرحله چهارم تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان به میزبانی مشترک آذربایجان شرقی و اردبیل، چهار تیم برتر از ایران، به همراه نمایندگانی از کشورهای مالزی، آفریقای جنوبی، هنگ کنگ، چین، بلاروس، ترکیه، بلژیک، بحرین، قزاقستان و روسیه شرکت داشتند.

قدمت و سابقه این تور بین المللی که از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و در حال حاضر سی و چهارمین دوره خود را سپری می‌کند، باعث گردیده تا این سطح از مسابقات همواره در بین دوچرخه سواران مطرح جهان از اهمیت مناسبی برخوردار شود.

از نکات قابل توجه دیگر می‌توان به حضور مسئولان ورزشی استان اردبیل و آذربایجان شرقی در مرحله چهارم سی و چهارمین تور بین المللی ایران - آذربایجان در شهرستان سرعین اشاره کرد.

لازم به ذکر است برای تأمین امنیت دوچرخه سواران در طول مدت زمان برگزاری این تور محور اردبیل- سرعین از ساعت ۱۳ تا ساعت ۱۵ شنبه توسط پلیس راهور بسته شده بود و در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواسته شده بود تا ترجیحا از مسیر روستای ارجستان به سرعین تردد کنند.

پیش از این در سوم سی‌ و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان که در حدفاصل مسیر ارومیه تا تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شده بود، ساوا نوویکوف از تیم روسیه به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

اردبیل سربلند در میزبانی تور بین‌المللی دوچرخه سواری

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست مسئولان ورزشی و نمایندگان حاضر در تور بین المللی آذربایجان، عنوان کرد: تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در سال جاری از ۱۰ مهرماه آغاز شده و طبق برنامه اعلامی مرحله پنجم آن از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه از شهرستان سرعین شروع شده و در تبریز به اتمام می‌رسد.

به گفته آقاخانی، مرحله چهارم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان امروز در حالی در سرعین به پایان رسید که مهر تایید دیگری بر میزبانی شایسته استان اردبیل از میزبانی رقابت‌های بین المللی بود.

وی یادآور شد: نمایندگان تیم‌های خارجی و داخلی در نشست ارزیابی و بررسی مسابقات، از میزبانی اردبیل در مرحله چهارم سی و چهارمین دوره دوچرخه سواری آذربایجان ابراز رضایت کردند.

به گزارش مهر، مرحله پنجم و نهایی این تور فردا یکشنبه با استارت رکاب زنان از شهرستان سرعین به سمت تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار