شهردار اردبیل گفت: با افزایش همکاری و هم‌افزایی بین شهرداری و نیروی انتطامی می‌توان بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد که این مهم پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 08 October 2019
 
مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتطامی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروزه شهرداری‌ها یک نهاد فرهنگی و اجتماعی هستند و در کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی می‌توانند تاثیرگذار باشند که از این رو با همکاری و هم‌افزایی بیشتر می‌توانند راهکارهای مشترکی را در این رابطه یافته و عملیاتی کنند. 

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات نیروهای پرتوان این ارگان گفت: در دهه‌های اخیر تحقیقات نشان داده شهرداری‌ها بیش از 300 نوع خدمات ارائه می‌کنند که این خدمات صرفا با پشتیبانی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه که در راس آنها نیروی انتظامی است میسر می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد:  مجموعه مدیریت شهری در ابعاد و زمینه‌های مختلف اعم از حوزه انتظامی، حوزه فنی مهندسی و حوزه راهبری ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظانی دارد و چنانچه خدماتی به شهروندان ارائه می‌شود، در سایه سار این همکاری‌ها و پشتیبانی‌ها است.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه کاهش دغدغه‌های شهروندان و افزایش میزان رضایت شهروندان از جمله وظایف شهرداری است، افزود: مجموعه شهرداری اردبیل با تلاش و همت مضاعف سعی می‌کند بستر رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند تا آسیب‌هایی که نیروی انتظامی را درگیر می‌کند و این نهاد را از اهداف اصلی خود دور می‌کند، کاهش داده و نیروی انتطامی بتواند با فراغ بال در توسعه امنیت شهر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایط اقتصادی از سویی دشمن سعی می‌کند کشور را تضعیف کنند، گفت: نیروی انتظامی و شهرداری در خط مقدم ارایه خدمات به شهروندان است و همواره شهرداری اردبیل می‌کوشد خدماتی درشان شهروندان ارائه کند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان کارهای خدماتی و عمرانی در سطح شهر انجام شده و در حال حاضر نیز بیش از 300 نوع پروژه یا در حال  اجرا و اتمام است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه اساس کارهای عمرانی با محدودیت و سختی همراه است اظهار کرد: پشتیبانی نیروی انتظامی از شهرداری قابل تقدیر است و از اینکه این نهاد زحمت های متعددی را متحمل می‌شود نهایت قدردانی را داریم.

وی در مورد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به اجرای متعدد برنامه‌های فرهنگی و آموزش های شهروندی در فرهنگسراهای شهرداری اشاره کرد و گفت: با افزایش هم افزایی و تعامل بیشتر بین شهرداری و نیروی انتطامی می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

شهردار اردبیل بیان کرد: به طور قطع شهروندان اردبیلی نیز قدردان‌ زحمات جان برکفان نیروی انتظامی هستند و امیدواریم همکاری این دو ارگان وضعیت خدمات‌رسانی را بیش از این بهبود بخشیده و موجبات رضایت شهروندان را فراهم سازد.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار