کد خبر: ۷۸۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 12 October 2019

به گزارش ایسنا، علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شورا و شهرداری با تامین اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان این تندیس را آماده کرده که با تائید هیئت تطبیق در فرمانداری اردبیل و به پشتوانه مصوبه شورای فرهنگ عمومی ما در یک مراسم رسمی این تندیس را به مرکز علویان اتریش تقدیم خواهیم کرد تا در این مجموعه نصب و به یادگار بماند.
وی خاطرنشان کرد: این کار به دنبال سفر علاقمندان به شاه اسماعیل صفوی از کشور اتریش به اردبیل اتفاق می‌افتد تا ما مراودات دوجانبه خود را گسترش داده و به نوعی ارتباطات خود را با این مرکز فرهنگی – دینی تقویت کنیم و به نوعی به توسعه فرهنگ غنی دینی و تشیع کمکی کرده باشیم.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا این تندیس را از طرف شورا و شهرداری به مسئولان این مرکز تحویل دهند تا زمینه برای توسعه و تقویت روابط بهتر و بیشتر با کشور اتریش فراهم آید.
پوستی به مصوبه اعضای شورای شهر در کمک به فرهنگیان برای صدور مجوز درخواست تغییر کاربری و تعیین تکلیف 50 قطعه اراضی کارگاهی اشاره کرد و گفت: با نظر مساعد اعضای شورای شهر و شهرداری قرار شد این موضوع بعد از سال‌ها بلاتکلیفی با ارزیابی مجدد تعیین تکلیف شده و زمینه حل مشکل جامعه فرهنگیان فراهم آید.

کسر از ردیف اعتباری پارک بانوان برای احداث پل عابر پیاده
در هشتادمین جلسه رسمی شورای شهر اعضای شورای شهر اردبیل تصمیم گرفتند تا از ردیف اعتباری احداث پارک دوم بانوان در اردبیل 900 میلیون تومان را کسر و به احداث پل عابر پیاده در دو نقطه اردبیل اختصاص دهند که در این زمینه قرار است یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شود.
این دو پل عابر پیاده در مقابل مهدیه اردبیل و نقطه ارتباطی شهرک نادری با شورابیل عملیاتی خواهد شد تا به صورت مکانیزه اهالی این دو منطقه از آن استفاده کنند که البته تعدادی از اعضای شورای شهر با کسر اعتبار از محل پارک بانوان و اختصاص آن به احداث پل عابر پیاده به شدت انتقاد کرده و خواستار تعیین تکلیف سریع زمین برای احداث پارک دوم بانوان در اردبیل شدند.
در این جلسه اعضای شورای شهر همچنین با احداث دو باب مغازه در محوطه مسجد الغدیر شیرانیان اردبیل موافقت کردند تا از محل درآمد این دو باب مغازه به مسجد شیرانیان کمک شوند.
با پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهر قرار شد اعضا و کارکنان شورای شهر اردبیل نیز چند روزی در قصر شیرین و مهران حضور پیدا کرده و در قالب موکب اربعین به عنوان خادم بدون تحمیل هزینه‌ای به زائران حسینی ارائه خدمات کنند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار