نباید «شاخسی» گردی های محرم در تبریز، حضور در محافل تبریز و دنبال کردن خبرنگاران تبریزی در اینستاگرام را دلیلی بر حضور احتمالی استاندار بازنشسته آذربایجان شرقی از...
کد خبر: ۷۸۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 15 October 2019

تابناک اردبیل- مجید خدابخش در خلوت خود می داند که کارنامه چندان قابل دفاعی از دوران 4 سال تصدی مسئولیت استانداری اردبیل برای جلب و جذب مجدد آرای مردم در انتخابات پیش رو مجلس از حوزه انتخابیه اردبیل ندارد؛ او بر این واقعیت تلخ نیز واقف است که دوقطبی ساختگی اما انکارناپذیر اردبیل- تبریز، بزرگترین مانع نه تنها برای او بلکه هر نامزد دیگر با تبار اردبیلی برای کاندیداتوری از تبریز در انتخابات این شهرستان است.

ضمن این که جایگاه آقای خدابخش در سپهر سیاسی آذربایجان آن هم در تبریز و در کنار عناصر و شخصیت های سیاسی طراز ملی، این امکان را به او نمی دهد تا بتواند در کنار آنان عرض اندام کرده و در قواره برابر خود را در معرض رای مردم تبریز قرار دهد و لذاست که در صورت اتخاذ چنین تصمیمی او لاجرم در"حاشیه" مانده و شانسی در این رقابت برایش متصور نخواهد بود.

در این باره بخوانید

بزعم نگارنده، نباید «شاخسی» گردی های محرم در تبریز، حضور در محافل تبریز و دنبال کردن خبرنگاران تبریزی در اینستاگرام را دلیلی بر حضور احتمالی استاندار بازنشسته آذربایجان شرقی از حوزه انتخابیه تبریز قلمداد کرد، چرا که این شیوه به مصداق روشن کردن چراغ راهنما به راست اما حرکت ناگهانی به چپ در میان برخی سیاسیون، مسبوق به سابقه بوده و به دلایل برشمرده باید منتظر بود تا خدابخش علیرغم خواست خود و به ناچار در آینده خود را از حوزه انتخابیه اردبیل نامزد انتخابات کند.

ضمن این که تحرکات عناصر رسانه ای نزدیک به او و نشر گسترده خبر انصراف قطعی خدابخش از نامزدی در انتخابات از اردبیل و تصمیم قطعی بر حضورش در انتخابات مجلس از تبریز را می توان در چارچوب تاکتیکی ارزیابی کرد که تلاش می کند با این شیوه، نامزد موردنظر را از هر گونه تخریب احتمالی در فضای رسانه ای محفوظ نگهدارد و در زمان مناسب از او رونمایی کند.

کسانی که با نگاه تک بعدی تصور می کنند، پست شهرداری و استانداری و دیگر جایگاههای مدیریتی لاجرم، سکوی پرتاب کرسی نشین آن به ساختمان بهارستان است، سخت در اشتباهند؛ داشتن چنین امتیازاتی در رقابت انتخابات صرفاً شرط لازم بوده و تحقق کامل آن تابعی از متغیرهای پیچیده است.

تحریریه تابناک اردبیل

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
sahand
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
كاش پاسخ بدهند كه آب ارس كجا خواهد رفت؟
نکته سنج
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
پس چی شد این مگا پروژه ها.....
تبريزلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
هر كجا هست خدا توفيق خدمت به ايشان اعطا نمايد. فرقي نميكند تبريز يا اردبيل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
ما که از ایشان به اردبیل خدمتی ندیدیم ولی گویا از دیدگاه جناب تبریزلی خدماتی برای شما ها داشته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
از اول در مدیریت کلان و خرد اردبیل ، مدیران ضعیف و بی برنامه حاکم بوده اند.
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
اقای خدابخش فردی توانا ، با عرضه و شخصیتی ممتاز هستند و ایشان سرمایه استان هستند و مسلما اگر در انتخابات شرکت کنند مردم قدردان با رای خود به ایشان از دوران ارام و دور از تنش استان تشکر خواهند کرد
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
انتقال آب ارس برای تامین منابع آبی تبریز/ هر فرد باید 20درصد صرفه‌جویی کند
ایمانلو گفت: آب شرب تبریز از زرینه‌رود تامین می‌شود ولی طرحی در حال انجام است که از آب رودخانه ارس نیز برای تامین منابع آبی کلانشهر تبریز استفاده شود.
علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با بیان اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب، یک لازمه در زندگی است گفت: منابع آبی به صورت محدود در اختیار ماست بنابراین برای استفاده صحیح از این منابع، باید راهکارهای صرفه‌جویی در همه حوزه‌ها در سطح جامعه آموزش داده شود.

وی گفت: آب شرب تبریز از زرینه‌رود تامین می‌شود ولی طرحی در حال انجام است که از آب رودخانه ارس نیز برای تامین منابع آبی کلانشهر تبریز استفاده شود، انجام این طرح بر عهده شرکت آب منطقه‌ای است و شرکت آب و فاضلاب استان آماده همکاری در این زمینه است.

ایمانلو خاطرنشان کرد: گسترش شهرنشینی و ایجاد شهرک‌های جدید مسکونی نیازمند تامین منابع آبی جدید است. افزایش تقاضا برای آب شرب نیز از مسائلی است که درمدت اخیر رو به افزایش بوده بنابراین هم منابع آبی گذشته باید مدیریت شود و هم منابع آبی جدید را برای پشتیبانی معرفی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: هر فرد اگر در سرانه مصرفی آبی خود، 20درصد صرفه‌جویی کند در تامین منابع آبی دچار مشکل نخواهیم شد، گذر ایام تابستان کاهش قابل توجهی در منابع آب داشته و از عموم همشهریان عزیز تقاضا داریم در هر شرایطی صرفه‌جویی را مدنظر خود قرار دهند.؟اناج
http://www.anaj.ir/News/113488/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D8%A8-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2--%D9%87%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-20%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87%E2%80%8C%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF/?id=113488
مرزدار غیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
قران کریم در موارد معدودی از کلمه «ویل» به معنای وای به حال ... استفاده فرموده که یکی در آیه شریف ویل للمکذبین است که صریحا به معنای وای به حال دروغگویان می باشد. ایشان متاسفانه به وعده های متعدد خود مانند بندر خشک اصلاندوز و ... عمل نکرد جای تعجب نیست عده ای متملق که دنبال مطامع خود ونه دنبال آسایش مردم هستند از او به عنوان شخصیت ممتاز!!!!!!! یاد کنند....
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
همان بهترکه ازتبریزکاندیدشود،اگرانهاپسندیدندوانتخاب شد،به عملکردش نگاه کرده ودوربعدی ازاردبیل کاندیدشود.
دراردبیل قحط الرجال نیست.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
زنده باد اردبیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار