رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست مشگین‌شهر از کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 17 October 2019
کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در مشگین‌شهر

یوسف محمدی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: بدنبال گزارش‌های مردمی در زمینه کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در نواحی روستای قلچقلو از توابع شهرستان مشگین‌شهر، گروهی از یگان اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل به محل اعزام شدند.
او اظهار داشت: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد، خرس  با اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفته و کشته شده‌ است.
وی با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی عامل و یا عوامل شکار این حیوان توسط یگان حفاظت اداره کل و حفاظت محیط‌زیست شهرستان مشگین شهر ادامه دارد، افزود: پرونده مقدماتی برای مظنونین احتمالی این حادثه با همکاری نیروی انتظامی منطقه تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شد.  
محمدی با تاکید بر این که با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد از دوستداران حیات‌وحش خواست برای حفاظت از این گونه‌های ارزشمند جانوری، هرگونه تخلف مشاهده شده را به ادارات حفاظت محیط‌زیست شهرستان‌ها و یا از طریق شماره تماس ۱۵۴۰ اطلاع دهند.
دامنه‌های سبلان زیستگاه اصلی خرس قهوه‌ای در استان اردبیل است.

مشگین‌شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباسزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
اقایان مسئولین محیط زیست به فکر رشد بی رویه گراز در شهرستان مشگین شهر باشند گله گرازها بیش از سه تن کدو تنبل مرا در روستای میرعلیلو خورد ند نباید محیط زیست به فکر کشاورزان منطقه باشند امسال تحمل کردم ایا در سال اینده نیز دست رو دست باید بگذارم و بی تدبیری مسئولین محیط زیست مشگین شهر را شاهد باشیم مسئولین استان به داد اهالی ارجق .لمبر .لحاق. قادرلو. چپقان .میرعلیلو.علی اباد .کویج. انار.باشید تا فاجعه کشتار گرازه ها به دست کشاورزان زحمت کش نباشید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار