استاندار به مردم بگوید
هنوز خبری از پشت پرده این تصمیم استاندار اردبیل در دست نیست اما گمان می رود چراغ سبز وزارت کشور برای این جابجایی متکی بر قبول دلایل بهنامجو در «اضطراری» بودن ...
کد خبر: ۷۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 17 October 2019

تابناک اردبیل- چهاردهم تیرماه جاری بود که جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور در واکنش به شایعه رفتن اکبر بهنامجو استاندار اردبیل به گیلان و پذیرش مسئولیت استانداری گیلان، گفت: استاندار اردبیل در این استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و قرار نیست بهنامجو به عنوان استاندار گیلان جابجا شود.

اما معاون سیاسی وزیر کشور در این مجال خبر مهمی را داد و گفت: طی بخشنامه‌ای جز در موارد اضطرار هرگونه تغییر فرمانداران و استانداران را متوقف کردیم چرا که عملا وزارت کشور و ستاد انتخابات وارد مرحله اجرایی و عملیاتی شده است.

عرف بیان کرد: در چنین شرایطی که عملیات براساس تقویم انتخابات در استان‌ها و شهرستان‌ها نیز با محوریت استانداران و فرمانداران شروع شده تغییر آنها هیچ معنایی ندارد و ما قطعا از این امر اجتناب می‌کنیم.

در این باره بخوانید

فرماندار اردبیل تغییر کرد
تغییر استانداران و فرمانداران متوقف شد

این در حالی است که استاندار اردبیل تنها چندماه مانده به انتخابات و برغم ممنوعیت هر گونه جابجایی فرمانداران در اقدامی غیرمنتظره، جواد زنجانی را از سمت فرمانداری اردبیل عزل و مسعود امامی یگانه معاون امور عمرانی استانداری و عضو و رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اردبیل را به سرپرستی فرمانداری اردبیل برگزید.

هنوز خبری از پشت پرده این تصمیم استاندار اردبیل که البته از اختیارات او بحساب می آید در دست نیست اما گمان می رود چراغ سبز وزارت کشور برای این جابجایی راساً متکی بر دلایل خود این وزارتخانه و یا قبول دلایل بهنامجو در «اضطراری» بودن چنین تغییری بوده باشد؛ امری که انتظار می رود در راستای شفافیت اقدامات دولت، افکار عمومی در صورت فقدان قیود و ملاحظات خاص حق داشته باشند از آن مطلع شوند.

ضمناً با انتصاب جواد زنجانی به سمت مدیرکلی امور شهری استانداری اردبیل، این گمانه منتفی است که او را به خاطر قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مسئولیت های دولتی کنار گذاشته باشند.

در جابجایی های مدیریتی اخیر استاندار اردبیل که فرزاد قلندری مدیرکل دفتر استاندار به سمت سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و امامی یگانه معاون امور عمرانی به سرپرستی فرمانداری اردبیل معرفی شدند، آنچه که واجد حساسیت و اهمیت و احیاناً واکنش برانگیز خواهد بود، تنزل جایگاه جواد زنجانی است.

تحریریه تابناک اردبیل

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
به نظر من در استانه انتخابات برکنری زنجانی هدیه به اصول گرایان و تضعیف جایگاه اصلاح طلبان در انتخابات اتی است . هرچند امامی هم از اردوگاه اصلاح طلبان است ولی وزنه اجتماعی و سیاسی زنجانی بالاتر از ایسان است . این گل به اصلاح طلبان است از سوی اسناتدار اصولگرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
این کارها فقط یک بازی محلی است خاص اردبیل. صندلی بازی که باید ثبت یونسکو شود. این کارها خنده دار است به خدا امامی در حد فرمانداری نیست. دبیر کجاس؟ سید مهدی جوادی ؟ یوسف اکبری ؟ چه خبره اینجا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
شرافتا هر کسی در راهروهای ستاد جناب روحانی پرسه زد شد مدیر و فرماندار. چند نفرشان اصلا سابقه کار نداشتند معلوم نیست از کجا آمدند! جناب بهنامجو فوق العاده ضعیف و دست تنهاست . نمایندگان هم همچنین. استاندار سابق با رییس جمهور آذربایجان دیدار می کرد این را اصلا به باکو و سفارت راه نمی دهند! روابط عالی چی شد؟ راه آهن سبلان پارچه . فقط آمدند کشت و صنعت را حل کنند ظاهرا که حل شد ! خدا بده برکت، شرافتا اردبیل قحط الرجال است. متاسفم . حیف شد زنجانی . کاش پست جدید را قبول نمی کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
سخن آخر
اگر هدف مهندسی انتخابات باشد الان شهرداران شوراها و بخشداران و دهداران شدند زیر نظر جناب زنجانی مدیرکل جدید شهر و روستا. و دامنه کارش گسترده تر شد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
کاش آقای استاندار مناصب حساس را به مهره های آقا سید جواد هدیه نکنند .ایشان در زمان استانداری خودش در اردبیل پروازی بود و به صورت گذری به استان می آمد حالا که چند ساله بازنشسته شده بازهم دست بردار نیست اصلا آقای بهنام جو ورود به معاونت عمرانی استانداری در دولت اصلاحات رامدیون آقای طهایی هستند نه ایشان پس چرا این قدر گوش به فرمان نامبرده است خود معمایی هست...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
کاش جناب استاندار قبل از صدور حکم به فرماندار جدید اردبیل مروری بر دسته گلهای ایشان در دوره مدیریت اداره کل مدیریت بحران داشتند که چگونه تنها یک برف زودهنگام پاییزی در سال ۹۵ توان مدیریتی اقایان را افشا کرد و استان را در خاموشی برق و ... فروبرد تا جایی که استاندار سابق که حتی از معاون خود می ترسید برای ختم ماجرا برای تهیه تنها جند اره برقی جهت بریدن شاخه های درختان زیربرف مانده دست گدایی به سوی استانی بیگانه دراز کرد...
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
واقعیت این است که جناب استاندار پروازی هستند و بطور میانگین نیمی از هفته را در تهران در کنار خانواده سدری میکنند این امر باعث می شود از بسیاری مسایل استان غافل شوند و بعد از اینگونه تصمیم گیریها تازه متوجه شوند که حقایق چیز دیگری بوده اند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
بنام خدا
سلام
خبرگزاری محترم
جناب زنجانی پدر ایتام هستند
کسی هستند که شاهد بودم طرف ارباب رجوع بدبخت بیچاره می گیرد نه کارمند ظالم تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
خخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار