کد خبر: ۷۸۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 20 October 2019

تابناک اردبیل- با تلاش خستگی ناپذیر گروه پزشکی متخصص دلسوز و خیّر در طی چهار روز بیش از ۳۰۰ بیمار در شهرستان پارس آباد ویزیت رایگان شدند و خدمت رسانی به عموم شهروندان عزیز در این منطقه صورت گرفت.

شهرستان پارس آباد، شمالی ترین نقطه استان اردبیل و دومین شهر پرجمعیت استان، با مردمانی خونگرم و دشتی سر سبز و زرخیز شناخته می شود.

باز هم مهربانی معنا گرفته است، حضور پر مهر پزشکان تیم تخصصی در پارس آباد نمودی بود از همدلی و خیرخواهی تیم درمان این شهر و تفسیری بود بر آیه شریفه "فَاسْتَبِقُوا الْخَيْرَاتِ "...

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/7/28/537241_140.jpg

طرح ویزیت تخصصی رایگان توسط پزشکان متخصص پارس آباد، به همت واحد آموزش همگانی، دفتر پرستاری و زیر نظر مدیریت مردمی و متعهد شبکه بهداشت و درمان در بیمارستان امام خمینی ره پارس آباد و در طی ۴ روز کاری از سه شنبه ۲۳ تا ۲۷ مهر( اربعین  حسینی) اجرا گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد مغان به اهمیت کار خدا پسندانه این گروه اشاره کرد و گفت: امید است با توکل به عنایت خداوند، فعالیت های خداپسندانه تیم تخصصی پزشکان در این شهرستان ادامه یابد.

دکتر حسین قربانی همچنین از استقبال ویژه شهروندان در این شهرستان از این طرح خبر داد و گفت: به همت این گروه پزشکی علاوه بر ویزیت و پذیرش مددجویان این شهرستان، مددجویان دیگری از شهرهای همجوار نیز ویزیت شدند.

وی افزود: پذیرش و معاینه بیش از ۳۰۰ نفر توسط ۱۵ پزشک متخصص در ۱۰ رشته تخصصی در مدت چهار روز كاری خدمتی بود كه اعضای خیر این تیم با همت والای خود آن را به سرانجام رساندند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد، مشارکت در برنامه های ویژه اربعین حسینی، خدمت به خلق الله، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای سلامت جامعه را از اهداف اساسی این طرح برشمرد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/7/28/537240_161.jpg

مدیرشبکه بهداشت و درمان پارس آباد در پایان از تک تک اعضای تیم درمان مشارکت کننده در این طرح تقدیر و تشکر کرد و کلیه پرسنل زیر مجموعه خود را به ارایه خدمات خداپسندانه برای مردم در برنامه های آتی دعوت نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار