با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال شهرام رسولی به عنوان مدیر کل جدید ثبت احوال استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۷۹۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱ 21 October 2019

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با قدردانی از زحمات اسد حسن‌زاده مدیر کل سابق که هم اکنون مسئولیت اداره کل ثبت احوال استان همدان را برعهده دارد، شهرام رسولی عهده‌دار این سمت در استان اردبیل شد.
در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار کرد: در آستانه انتخابات تکلیف افراد انتقالی و مهاجرت یافته در آمار واجدین شرایط مشخص نیست که در این ارتباط شایسته است سیستم مکانیزه‌ای طراحی شود تا آخرین آمار و اطلاعات مهاجرت‌ها و انتقالی‌ها برمبنای سکونت مشخص شود.
بهروز ندایی خاطرنشان کرد: ثبت احوال با توجه به تسلط کامل بر آمار زاد و ولد به راحتی‌ می‌تواند اطلاعات دقیقی را از آمار جمعیتی ارائه کند که قطعا از همه مراجع دقیق و متقن خواهد بود.
وی سردرگمی آمار طلاق در سطح ملی و استانی را یادآور شد و افزود: چندین دستگاه همسو و موازی از دادگستری گرفته تا ثبت اسناد و بهزیستی در این زمینه آمار ارائه می‌کنند، در حالی که در یک سامانه مشخص ثبت احوال می‌تواند آمار دقیق و به روزی را در این زمینه ارائه کند.
در این مراسم مدیر کل سابق ثبت احوال استان اردبیل به 20 سال خدمت خود در اداره کل ثبت احوال اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر و با مسئولیت مدیر کلی سعی کردیم تا با تلاش همکاران کارهای شاخص و برجسته‌ای را به ویژه در تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات سهل و راحت ارائه کنیم به طوری که نمونه این کار جهادی تهیه آرشیو الکرونیکی و برخورداری 80 درصد واجدین شرایط از کارت ملی بوده است.
اسد حسن‌زاده تجهیز و تعمیر ساختمان‌های اداری، راه‌اندازی میز خدمت، تقویت فیبر نوری در ادارات، احداث و راه‌اندازی ساختمان ثبت احوال شاهرود و منطقه یک اردبیل را به عنوان اقدامات مهم و تاثیرگذار این اداره اعلام کرد.
وی با اشاره به ضریب بالای ثبت وقایع حیاتی در استان بیان کرد: تمام تلاش همکاران ما بر این بوده تا این وقایع حیاتی به موقع و در مهلت قانونی به ثبت برسد که این امر به بروزرسانی اطلاعات آماری کمک کرده است.
مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: کارهای شروع شده در سال‌های اخیر را در حوزه ثبت وقایع حیاتی، صدور کارت ملی هوشمند، شناسنامه‌های مکانیزه و تقویت سایر سامانه‌های الکترونیکی ادامه داده و تلاش می‌کنیم با خدمت صادقانه و خالصانه قدردان همراهی مردم باشیم.
شهرام رسولی از سازمان ثبت احوال به عنوان مرزبان هویت افراد و اشخاص یاد کرد و افزود: در انتخابات پیش رو با همکاری فرمانداری‌ها سعی خواهیم کرد خدمات به روز و آنلاین به مردم در صدور شناسنامه و کارت ملی ارائه کنیم.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار