مهر هم تمام شد رئیس جمهور به اردبیل نیامد
تیزر تلویزیونی سفر استانی رئیس جمهور با محوریت آغاز ریل گذاری راه آهن میانه- اردبیل در دست تولید است...
کد خبر: ۷۹۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 22 October 2019

تابناک اردبیل- دوازدهم مهرماه جاری بود که اکبر بهنامجو در جریان بازدید از کارخانه مونتاژ کامیون در مشکین شهر خبر داد که فاز نخست این مجموعه برای افتتاح آماده شده است.

تا چندی پیش تصور بر این بود که به دلیل فقدان طرح و پروژه قابل توجه و درخور سفر عالی ترین مقام اجرایی کشور، حداقل کارخانه مونتاژ کامیون مشکین شهر به عنوان محور پروژه های سفر استانی آقای روحانی تعیین شود اما اظهارات چند روز پیش استاندار اردبیل مبنی بر ریل گذاری 117 کیلومتر خط آهن میانه-اردبیل در جریان سفر رئیس جمهور این گمانه را تقویت کرده که گویی در برنامه سفر رئیس جمهور تغییراتی از این نظر صورت گرفته و قرار است، برنامه تبلیغاتی این سفر روی محور «راه آهن» تمرکز پیدا کند.

در این باره بخوانید
احتمال تعویق مجدد سفر رئیس‌جمهور به اردبیل
دستان خالی دولت و تعویق مکرر سفر روحانی به اردبیل
آقای استاندار! مردم نگران جان شما هستند

اخبار رسیده حاکیست که تیزر تلویزیونی سفر استانی رئیس جمهور با محوریت آغاز ریل گذاری راه آهن میانه- اردبیل در دست تولید است و دولت تصمیم دارد همانند سفرهای استانی دیگر، قبل از انجام سفر تبلیغات خود را از شبکه های تلویزیونی و رسانه های گروهی آغاز کند.

آنچه که موجب نگرانی است، اظهارات چندی پیش برخی کارشناسان حوزه حمل و نقل ریلی در خصوص ریل های معیوب ساخت ذوب آهن اصفهان است که به گفته آقای اکبر بهنامجو مقدمات عقد قرارداد تامین ریل خط آهن میانه-اردبیل از ذوب آهن انجام گرفته و قرار است قطار اردبیل دهه فجر سال 1399 روی همین ریل ها به حرکت دربیاید! تصمیمی که چه بسا در صورت صحت ادعاهای کارشناسان، آغاز مجدد تعطیلی مطالبه اصلی مردم استان از دولت قلمداد می شود.

بیشتر بدانید
ریل اصفهان«معیوب»و «نمایشی» است/راه آهن اردبیل در خطر تعطیلی

صرفنظر از دلایل روشن تعویق و تاخیرهای مکرر سفر استانی رئیس جمهور به استان اردبیل، باید این نکته را به دست اندرکاران سفرهای استانی رئیس جمهور و مسئولان استانی یادآور شد که تعویق چندباره سفر رئیس جمهور و معطل کردن آن این بار برای حمل ریل از اصفهان، آغاز ریل گذاری و پذیرایی از آقای روحانی در سرمای اردبیل که لغو پروازهای فرودگاه مرکز استان ویژگی گریزناپذیر آن است، چه بسا می تواند این سفر را پرخاشیه کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ریل های تولیدی ذوب اهن اصفهان معیوب است یااین کارخانه توان تولیداین حجم ازریل راندارد؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار