مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت که پیش از فرا رسیدن فصل سرما نفت سفید مورد نیاز تمامی روستاهای فاقد گاز طبیعی این استان تامین شده است.
کد خبر: ۷۹۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 04 November 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سید حجت مدنی روز یکشنبه افزود: با ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه علاوه بر روستاها، سوخت مطمئن و مورد نیاز مراکز صنعتی، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان، ناوگان حمل و نقل نیز در استان تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش میزان مصرف فراورده‌های نفتی در استان طی سال جاری بیان کرد: امسال تاکنون حدود ۵۹۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بابیان اینکه امسال مقدار ۱۱۷میلیون مترمکعب گاز سی، ان، جی با ۵.۴ درصد کاهش در استان اردبیل مصرف شده، افزود: مقدار مصرف بنزین موتور با ۱۰ درصد رشد و همچنین نفت سفید با کاهش ۱۶درصد در این مدت همراه بوده است.

مدنی اظهار کرد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با افزایش ۱۲ درصد واجه بوده که این افزایش مربوط به بخش حمل و نقل و مصرف در صنایع می‌باشد و نفت کوره نیز با کاهش چشمگیر در همین زمان در استان تامین و توزیع شده است.

او اضافه کرد: مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد کاهش داشته که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله وشبکه های گاز در روستاها می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ابراهيمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
كاش مسئولان براي تامين بنزين سوپر و بنزين يورو4 براي اردبيل هم اظهار نظر بفرمايند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
کدام مسپولان؟؟ همانهایی که رضایت خدا و خلق خدا را برای منافع مدیریتی خودشان زیرپا میگذارند؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار