شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل از مجهز شدن نهاد شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری سریع مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۷۹۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 05 November 2019
شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷ مجهز شد

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند ۱۳۷ در شهرداری اردبیل عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در اردبیل راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه این درگاه الکترونیکی به بیش از ۵۰۰ عنوان خدماتی از جمله بخش آسفالت، سد معبر، آبگرفتگی، آتش نشانی، ساخت و ساز غیرمجاز و ... تقسیم بندی شده و قابل افزایش است، گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این برنامه بر روی گوشی‌های هوشمند خود هر گونه اختلال در خدمات شهری را گزارش دهند تا پیام‌ها بصورت خودکار به واحد مربوطه ارسال و پیگیری شود.

شهردار اردبیل با تاکید بر مشارکت مردمی در مجموعه مدیریت شهری، یادآور شد: زمانی که درخواست‌ها و مطالبات مردم هوشمند شود برنامه ریزی شهری و اجرای پروژه‌ها نیز برمبنای مطالبات شهروندان با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد.

لطف‌اللهیان عنوان کرد: ثبت تصاویر به همراه مشخصات جغرافیایی، قابلیت نمایش وضعیت پیگیری شکایات و درخواست‌ها از جمله قابلیت‌های این سامانه هنوشمند است.

وی افزود: سامانه هوشمند ۱۳۷ فرصتی برای مشارکت شهروندان در داشتن شهری هوشمند و زیست محور است که مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداران را تسهیل می‌کند.

لطف‌اللهیان ادامه داد: علاوه بر ملاقات‌های عمومی شهردار با شهروندان در چهارشنبه‌های هر هفته، ملاقات مردمی مدیران مناطق پنج گانه نیز دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۶ در لیست برنامه‌ها قرار گرفته و شهروندان می‌توانند در زمان مذکور با مراجعه به دفتر مدیران مناطق پنجگانه شهرداری مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار