کد خبر: ۷۹۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 11 November 2019

مسعود امامی یگانه سرپرست فرمانداری اردبیل در دیدار با جمعی از بازاریان این شهرستان اظهار داشت: بازاریان اردبیل در فراز و فرودهای تاریخی این شهر نقش به سزایی ایفا کردند . حضور بازاریان در کنش های اجتماعی بسیار حائز اهمیت بوده و تجربه ی خوبی از این منظر داریم .

وی تاکید کرد: بازار فعال و دارای روح مشارکت اجتماعی، زمینه ساز ایجاد شهری پر نشاط خواهد بود، لذا در تلاش خواهیم بود زیر ساخت های تحرک شهری را به کمک بازاریان محترم به سر منزل مقصود برسانیم ‌.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/8/20/543107_971.jpg

امامی یگانه گفت: بافت تاریخی اردبیل به خصوص بازارهای تاریخی ،نمادی از فرهنگ ، تاریخ و تمدن این دیار بوده ‌و ساماندهی و مدیریت بهینه ی مسائل مربوط به این بحث از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد .

سرپرست فرمانداری اردبیل ادامه داد: مدیریت یکپارچه برای ساماندهی بافت تاریخی اردبیل با مشارکت همه دستگاه های متولی ایجاد می شود ‌و این موضوع را به منظور اشاعه رویکردهای دارای اهمیت گردشگری به جد پیگیر خواهیم بود .

وی گفت: رفع مشکلات ترافیکی در شهر اردبیل، یکی از دغدغه های اصلی مردم و کسبه شهر می باشد بنابراین بر آن هستیم تا این مشکل مرتفع گردد .

امامی یگانه در خاتمه تصریح کرد: تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام با حمایت استاندار محترم و تلاش دستگاههای متولی در دستور کار قرار می گیرند و تامین اعتبار مورد نیاز برخی پروژه های عمران شهری با جدیت دنبال می شود.

 انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار