کد خبر: ۷۹۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 16 November 2019
غافلگیری رانندگان و مسافران به دنبال بارش برف در محور خلخال - اسالم/تردد تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف در پنجاه و پنچمین روز از فصل پاییز در شهرستان خلخال موجب غافلگیری رانندگان و مسافران در محور خلخال به اسالم شد.

معروف خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: به دنبال برودت هوا و پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی راهداران شهرستان خلخال در آماده باش کامل هستند و بیش از ۳۰ خودروی سنگین و سبک راهداری در جاده‌های ارتباطی شهرستان خلخال مستقر هستند و در راهدارخانه الماس نیز که بیشترین بارش در محور خلخال به اسالم امشب با ده سانتی متر موجب غافلگیری مسافران شده، حضور دارند.

وی افزود: بیش از ده‌ها خودرو از سمت حوزه گیلان و حوزه خلخال به علت نداشتن زنجیر چرخ  امشب از جاده منحرف شده بودند که با کمک راهداران به مسیر خود هدایت شدند.

خسروی اضافه کرد: هواشناسی برای سه روز آینده بارش برف در جنوب استان را پیش‌بینی کرده است؛ از این رو از مسافرین و رانندگان درخواست داریم تا با همراه داشتن تجهیزات زمستانی و لباس گرم از محور خلخال به اسالم تردد نمایند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال تصریح کرد: هم‌اکنون کلیه محورهای ارتباطی شهرستان خلخال به مرکز استان در جاده خلخال به کوثر، خلخال به فیروز آباد، خلخال به پونل و خلخال به اسالم و خلخال به اردبیل باز و تنها در محور خلخال به اسالم تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار