حرف راست را استاندار اردبیل گفت؛
استاندار اردبیل گفت: دولت از این طریق بخشی از کسری بودجه خود را نیز جبران می‌کند اما در گام اول قرار است مابه‌التفاوت افزایش قیمت بنزین، مستقیم در ارتقای معیشت مردم مصرف شود.
کد خبر: ۷۹۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 19 November 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه مدیران اقتصادی و ستاد تنظیم بازار اردبیل اظهار کرد: کشور ما در سال‌های اخیر در تولید بنزین به خودکفایی رسیده بود که دولت برای حفظ این روند و کاهش مصرف بنزین در کشور سهمیه‌بندی و ارائه بنزین را با کارت سوخت در اولویت قرار داد که از همین روی از جمعه افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین در کشور آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از این افزایش به چرخه معیشت مردم بازمی‌گردد و قرار است در کنار همه مزایای این طرح مابه‌التفاوت قیمت بنزین به 18 هزار خانوار که 60 میلیون نفر را شامل می‌شود واریز شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل مزایای سهمیه‌بندی بنزین را کاهش ترافیک، عبور و مرور کم خودروهای سواری و تک سرنشین و ارتقای فرهنگ استفاده از وسایط نقلیه عمومی و همچنین سلامت محیط زیست برشمرد و افزود: با توجه به تحریم‌های دشمنان اصل صرفه‌جوئی در مصرف بنزین و جلوگیری از واردات آن در دستور کار دولت قرار گرفته است.

دولت با افزایش قیمت بنزین کسری بودجه را جبران می کند

به نوشته ایسنا، بهنامجو ادامه داد: دولت از این طریق بخشی از کسری بودجه خود را نیز جبران می‌کند اما در گام اول قرار است مابه‌التفاوت این افزایش قیمت مستقیم در ارتقای معیشت مردم مصرف شود.

وی با بیان اینکه این سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت در افزایش قیمت‌ کالاها و خدمات تاثیرگذار نخواهد بود، تصریح کرد: ما از همان ساعت اولیه اعمال سهمیه‌بندی سوخت وافزایش قیمت با برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار سعی کردیم تا در تامین آرامش خانواده‌ها گشت‌های کنترلی و نظارتی را تقویت کنیم تا با رصد دقیق تحولات بازار و شرایط عرضه و تقاضا آرامش روانی را در بازار برقرار کنیم.

رئیس شورای اقتصاد مقاومتی استان اردبیل گفت: با این مراقبت‌ها تاکنون گزارشی از گرانفروشی و یا احتکار به ما اعلام نشده و به اندازه کافی اجناس و مایحتاج ضروری مردم ذخیره‌سازی شده تا به تدریج در اختیار هموطنان قرار گیرد.

مشکل لاینحل سواری ها شخصی مسافرکش

بهنامجو اضافه کرد: تنها مشکل مربوط به سواری‌های شخصی مسافرکش است که تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و به صورت خودجوش اقدام به فعالیت می‌کنند که قرار است نسبت به تامین بنزین مورد نیاز آنها رایزنی با مسئولان کشوری انجام شود.

وی ادامه داد: ما در روزهای گذشته گلایه‌هایی را از سوی رانندگان اسنپ و تاکسی‌های اینترنتی شاهد بودیم که نسبت به تامین سوخت خود گله‌مند بودند که قرار شد نسبت به افزایش سهمیه بنزین آنها در کنار سرویس مدارس اقدام شده و 6 هزار و 500 وسیله نقلیه از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

بی‌نظمی و ناامنی در اردبیل گزارش نشده است

استاندار اردبیل اظهار کرد: در دو سه روز گذشته نه تنها گزارشی از بی‌نظمی و یا ناامنی نداشتیم بلکه با هوشیاری مردم استان اردبیل تحرکات اولیه در نطفه خفه شده و آرامش و امنیت در استان اردبیل برقرار است و نارسائی در روند ارائه خدمات وجود ندارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
تابناک سانسورچی!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
این هم این اخرش .بعدا چه برنامه ای برای بریدن جیب مردم دارند
محمد
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
اگراین حرفوگفته عین حقیقته.
بالابردن بیش ازحددلارهم جدای ازتحریمهایکی ازحربه هابرای کسری بودجه بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
180000 خانوار 60 ملیون نفر! یعنی هر خانوار 3333 نفر. لطفا ازمون کتب ریاضیات دبستان را برای مسیولین مجددا برگزار کنید.
جمال عشقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
هی دست کنید تو جیب مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دروغ میگید
دولت میگه ۱۰۰ عوایدی افزایش قیمت رو نقد میدیم به مردم ،بعد شما میگید که میخواد باهاش کسری بودجه رو جبران کنه
کسی که این رو نوشته ، پرتقال فروش رو پیدا کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
غیب گفتی .این را همه مردم می دانستند .یک چیز جدید بگو اگر خبر داری درای بگو مقصد بعدی کجاست تا مردم زودتر فکری به حال خود بکنند .البته شاید بانکهها باشند ....................................البته زودتر شروع کردند تمتام سرمایههای مردم را دزدیده اند چیزی نماند ه .خوب خودت بگو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار