مسئولان مشغول چه کاری هستند؟
آقای بهنامجو خوب می داند که اگر همچنان به این مسئله و برخی موضوعات مشابه دیگر بی توجه باشد، احتمالاً کارگران به ناچار اعتراض خود را در جریان سفر استانی رئیس جمهور مطرح و ...
کد خبر: ۸۰۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 28 November 2019

به گزارش تابناک اردبیل، آبان ماه جاری بود که سرانجام بعد از 7 ماه رسانه ها باخیر شدند کارگران و پرسنل شرکت آب فاضلاب روستایی شهرستان مشگین شهر از ابتدای سال ریالی حقوق دریافت نکرده اند!

مسئولان شرکت آب فاضلاب روستایی استان اردبیل و مشکین شهر، دلیل این مسئله را فقدان بودجه و منابع مالی عنوان کرده و وعده دادند به زودی مطالبات کارگران پرداخت خواهد شد.

در این باره بخوانید
کارگران آبفای مشکین شهر 7 ماه است حقوق نگرفته اند

با گذشت چندین هفته از این موضوع، خبرنگار تابناک اردبیل در تماس با تعدادی از کارگران، کسب اطلاع کرد که متاسفانه همچنان ریالی به آنان حقوق پرداخت نشده  و زندگی نزدیک به 100 خانواده با تنگنای شدید مواجه است.

به گزارش تابناک اردبیل، اکنون که حل بحران کارگری در آبفای مشکین شهر به دلایل مشکلات مالی از عهده مسئولان این شرکت خارج است، لازم است استاندار اردبیل در کنار مشغله های فراوان دیگر، به این مسئله الویت دار که بسیاری از خانواده ها را با مشکلات جدی مواجه ساخته، ورود کرده و برای آن چاره اندیشی و مدیریت کند.

آقای بهنامجو خوب می داند که اگر همچنان به این مسئله و برخی موضوعات مشابه دیگر بی توجه باشد، احتمالاً کارگران به ناچار اعتراض خود را در جریان مراسم ها و جلسات سفر استانی رئیس جمهور مطرح کرده و چه بسا این مسایل موجب ایجاد حاشیه هایی شود که قطعاً نه به صلاح دولت و نه صلاح مسئولان استان است.

انتهای پیام  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار