شهردار چهارباغ در جلسه ملاقات عمومی با شهروندان اخذ استعلامات لازم برای انجام معاملات ایمن جلسه ملاقات مردمی شهردار چهارباغ با شهروندان همانند هفته های گذشته در دفتر شهردار برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 12 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این جلسه شهروندان درخواست های خود را مطرح و شهردار چهارباغ دستورات لازم را به معاونین و مسوولین واحدها جهت حل مشکلات ارباب رجوع صادر کرد.

حسین عطایی شهردار چهارباغ در ملاقات عمومی با شهروندان اخذ استعلامات لازم برای انجام معاملات ایمن را ضروری دانست.

عطایی در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به مراجعه شهروندان به شهرداری و طرح موضوع خرید زمین های فاقد کاربری، ضروری است شهروندان در معاملات خود احتیاط لازم را معمول دارند چرا که عدم استعلام از ادارات مربوطه مانند شهرداری ، اداره ثبت و یا جهاد کشاورزی موجب شده تا زمین هایی فاقد کاربری و یا زمین های خارج از بافت شهر را خریداری نمایند و در موقع اقدام برای ساخت با مشکلات زیادی مواجه شوند که موجب از دست رفتن سرمایه شان خواهد شد.

شهردار چهارباغ تصریح کرد: در بعضی از موارد نیز املاک تفکیک شده خارج از محدوده و در زمین های کشاورزی است که عملا امکان صدور پروانه برای آن ها وجود ندارد.

وی افزود: برخی عناصر فرصت طلب از عدم آگاهی خریداران سو استفاده کرده و با خرید و فروش این گونه زمین ها، مشکلات زیادی را بوجود آورده اند لذا ضروری است شهروندان علاوه بر دقت لازم ، با استعلام از حوزه معاونت شهرسازی از بدهی ها ، تفکیک ، کاربری و سایر موارد آگاهی یافته و با دقت کافی نسبت به خرید زمین اقدام نمایند.ضروری است قبل از خرید املاک قولنامه یی از شهرداری استعلام بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار