استاندار: به دلیل برودت هوا، دیدار مردمی برگزار نمی شود
در جریان سفر استانی اخیر رئیس جمهور به یزد و در افدامی کم سابقه در دیدار مردمی، جوانان و بخش هایی از مردم با حمل پلاکارد و سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به وضعیت معیشتی،گرانی، تورم و بیکاری اعلام کردند.
کد خبر: ۸۱۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 31 December 2019

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: این سفر یک‌روزه و با هدف اجرایی و افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های مهم اقتصادی انجام می‌شود که به‌دلیل برودت هوا دیدار مردمی با رئیس جمهوری برگزار نمی‌شود.

وی افزود: تلاش شده در این سفر برنامه مناسبی تدوین و اعتبارت خوبی برای تمامی شهرستان‌ها جذب شود و در بحث زیرساخت‌ها و راه‌های استان که یکی از درخواست‌های موکد مردم است تلاش می‌کنیم اعتبارات مناسبی جذب کنیم.

در این باره بخوانید
دستان خالی دولت و تعویق مکرر سفر روحانی به اردبیل

بهنامجو گفت: در سفر رئیس جمهوری کامیون‌سازی مشگین‌شهر، سد احمدبیگلو، بیمارستان پارس آباد بیمارستان اردبیل، کارخانجات نساجی و فاز دوم نئوپان خلخال افتتاح می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: شروع فروسیلیس خلخال و سد بفراجرد نیز از جمله پروژه‌هایی است  که ۱۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهند داشت و در شهرستان گرمی هم  پروژه‌هایی چون شیرآلات و جاده‌ها و دریاچه گیلارلو از جمله پروژه‌های افتتاحی در سفر رئیس جمهوری خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای ۱۵۰۰ هکتاری، پایاب سد خدا آفرین از جمله پروژه‌هایی هستند که در سفر رئیس جمهوری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و حل مساله حق و حقوق عشایر کشت و صنعت مغان نیز در برنامه این سفر قرار دارد.

به گزارش تابناک اردبیل، انتشار خبر لغو دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم استان آن هم در هوای بهاری و 7 درجه بالای صفر دمای هوای مرکز استان در روز چهارشنبه (پیش بینی هواشناسی) و به بهانه برودت هوا! بازتاب منفی در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی پیدا کرده است.

برخی کاربران در فضای مجازی می گویند که برودت هوا یک بهانه است و دولت به دلیل این که نتوانسته وعده هایش در سفر استانی قبلی به مردم استان را به سرانجام برساند و دستانش خالی است، تصمیم گرفته تا دیدار مردمی برگزار نشود.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1398/10/10/556895_331.png

شایان گفتن است که در جریان سفر استانی اخیر رئیس جمهور به یزد و در افدامی کم سابقه در دیدار مردمی، جوانان و بخش هایی از مردم با حمل پلاکارد و سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به وضعیت معیشتی،گرانی، تورم و بیکاری اعلام کردند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
گویابازم ریل گذاری راه اهن به تعویق افتاده.
قراربودچهارشنبه همزمان باحضوررییس جمهوراغازبشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
برودت از هوا نیست از بی مسئولیتی هست
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
اگرهوای سردبهانه بودمیتونستنددرسالن رضازاده یاشهیداسمانی دیداری بااقشارمختلف داشته باشندهمانندسفرانتخاباتی سال94
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار