2706هکتار از اراضی ملی را برگرداندیم
دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اعلام کرد که در 7 ماهه اول سالجاری 2706هکتار از اراضی ملی در استان به بیت المال اعاده شده است.
کد خبر: ۸۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 18 January 2020

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان اردبیل، یوسف خدادادی در پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی در سال 98 با ارایه گزارش  عملکرد شورا در 9 ماهه سال 98 گفت: در این مدت به 793 مورد پرونده رسیدگی شده و با 990 متهم برخورد شده است. اقدامات پیشگیرانه از تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در این مدت 3241 مورد بوده است و 737 مورد احکام قضایی در این خصوص صادر شده که 418 مورد قلع قمع مستحدثات غیر قانونی در اراضی ملی و منابع طبیعی نیز انجام گرفته است.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان افزود: در طول هفت ماهه سال جاری 2706هکتار از این اراضی به ارزش بیش از 1900 میلیارد ریال به بیت المال اعاده شده است.

در این باره بخوانید
نقد عملکرد شورای حفظ حقوق بیت المال استان اردبیل

پیش از این از شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان درخواست شده بود که در راستای شفاف سازی و اقدامات پیشگیرانه، کارنامه خود در این باره را با تفکیک اراضی و موقعیت جغرافیایی برای افکار عمومی منتشر کند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار