تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد که رقیبان سنتی لیگ باشگاه‌های انگلیس هستند، یکشنبه شب در ورزشگاه «آنفیلد» به مصاف هم رفتند که شاگردان «یورگن کلوپ» سزاوارانه به برتری دو بر صفر رسیدند.
کد خبر: ۸۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 19 January 2020

تیم فوتبال لیورپول در ادامه بُردهای تمام نشدنی خود، مقابل منچستریونایتد به برتری دو بر صفر رسید تا از حالا خود را آماده قهرمانی در لیگ جزیره کند.

تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد که رقیبان سنتی لیگ باشگاه‌های انگلیس هستند، یکشنبه شب در ورزشگاه «آنفیلد» به مصاف هم رفتند که شاگردان «یورگن کلوپ» سزاوارانه به برتری دو بر صفر رسیدند.

لیورپول هم اکنون از ۲۲ بازی خود به آمار عجیب ۲۱ برد و یک تساوی رسیده است. قرمزهای آنفیلد در این فصل با هدایت «یورگن کلوپ» عزم خود را برای قهرمانی در مسابقات مختلف، جزم کرده‌اند.

هرچند منچستر در ابتدا شروع خوبی داشت و هجومی نشان داد اما لیورپول خیلی زود بر روند بازی تسلط پیدا کرد.

در دقیقه ۱۴ کرنر ارسالی «آرنولد» را «فن‌دایک» مدافع مطرح لیورپول با ضربه سر تماشایی به تور دروازه منچستر دوخت و تیمش را پیش انداخت.

در دقیقه ۲۵ داور با تصمیمی عجیب برخورد فن‌دایک با «داوید دخیا» را خطا تشخیص نداد تا «روبرتو فیرمینو» گل دوم لیورپول را به ثمر برساند که این مساله با اعتراض شدید منچستری‌ها همراه شد، اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی گل لیورپول مردود اعلام شد.

حملات همه جانبه میزبان ادامه یافت و در دقیقه ۳۶ «واینالدوم» هافبک هلندی میزبان گلزنی کرد که اینبار گل لیورپول به دلیل آفساید بودن پذیرفته نشد.

در دقیقه ۴۴، دخیا با واکنشی تماشایی ضربه «سادیو مانه» را مهار کرد و اجازه نداد اختلاف بیشتر شود.

نیمه دوم هم با حملات لیورپول آغاز شد و در دقیقه ۴۷ پاس عالی «رابرتسون» به «محمد صالح» رسید که این مهاجم در عین ناباوری نتوانست دروازه خالی میهمان را باز کند.

در دقیقه ۴۹ شوت سنگین «جوردن هندرسون» کاپیتان لیورپول به دیرک دروازه منچستر برخورد کرد.

در دقیقه ۶۰ بهترین فرصت منچستر برای جبران ایجاد شد که «آنتونی مارسیال» با بی‌دقتی این فرصت را از دست داد.

در ۱۰ دقیقه پایانی بازیکنان منچستر با ارسال‌های متعدد سعی بر جبران داشتند، اما راه به جایی نبردند.

در دقیقه ۹۲ و در ضد حمله‌ای سریع، «آلیسون بکر» دروازه‌بان لیورپول با شروعی عالی توپ را به «محمد صلاح» رساند تا این مهاجم مصری گل دوم را به ارمغان آورده و تیر خلاص را به منچستر شلیک کند.

لیورپول با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشید به صدرنشینی خود، از حالا آماده رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس پس از ۳۰ سال باشد.

هم اکنون منچسترسیتی با یک بازی بیشتر از لیورپول و ۱۶ امتیاز کمتر از این تیم، در رده دوم قرار دارد.

منچستریونایتد هم با قبول این شکست، ۳۴ امتیازی باقی ماند.

پیش از این دیدار نیز، برنلی در خانه خود برابر لسترسیتی به پیروزی ارزشمند دو بر یک دست یافت./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار