فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ۸۵ درصد فوت‌شدگان تصادفات رانندگی ایام نوروز استان مربوط به پنج شهرستان بود،گفت: لازم است برای این شهرستان‌ها تدابیر ویژه ای سنجیده بشود.
کد خبر: ۸۱۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳ 20 January 2020

سردار محمود میرفیضی روز یکشنبه در نخستین نشست ستاد تسهیل خدمات نوروزی سفر مازندران گفت: این پنج شهر شامل بابل ، آمل ، ساری ، بابلسر و بهشهر هستند.

به گفته او در نوروز ۹۸ سوانح رانندگی جاده ساری ، بابل و آمل در مجموع ۱۵ کشته ، بابلسر چهار کشته و بهشهر ۲ کشته بر جای گذاشت.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران اظهار داشت: بیشترین علت تصادفات نیز مربوط به سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم بود.

وی به ساعت اوج تصادفات جاده ای مازندران نیز اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۶ تا ۲۰ در ایام نوروز بیشترین کشته شدگان و تصادفات جاده ای مازندران را ثبت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران خواستار تدابیر امنیتی بیشتر برای جاده های مازندران شد و گفت: یکی از دستگاه های مسئول پلیس است که برای سال جاری برنامه های ویژه ای در نظر داریم.

میرفیضی به استقرار دوربین های سیار ثبت سرعت و پایش مستمر تردد استان اشاره کرد و گفت: می طلبد باقی دستگاه ها نیز در کنار پلیس برای ارتقای سطح ایمنی تردد وارد عمل شوند.

گفتنی است که مازندران هر سال در ایام نوروز میزبان حدود پنج میلیون مسافر و گردشگر است./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار