معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: زمینه اشتغال‌زایی زندانیان کشور فراهم می‌شود و تاکنون نیز میزان اشتغال‌زایی در زندان‌های استان‌‌ها خوب بوده است.
کد خبر: ۸۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 07 February 2020
زمینه اشتغال‌زایی زندانیان کشور فراهم می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، ابوالفضل حجتی‌پور در جلسه ساماندهی زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: زمینه اشتغال‌زایی زندانیان کشور فراهم می‌شود و تاکنون نیز میزان اشتغال‌زایی در زندان‌های استان‌‌ها خوب بوده است.

وی با تاکید بر اشتغال زندانیان سطح استان اردبیل افزود: بحث اشتغال و کار و تلاش در زندان‌های سطح استان اردبیل پررنگ‌تر از سایر استان‌ها است به طوری که یک‌هزار و 400 زندانی در زندان‌های‌ استان اردبیل شاغل هستند.

حجتی‌پور با بیان اینکه زمینه برای اشتغال‌زایی هرچه بیشتر زندانیان استان اردبیل فراهم است تصریح کرد: زمینه برای اشتغال‌زایی هرچه بیشتر زندانیان استان اردبیل فراهم است و با توجه به اینکه مقامات قضایی استان اردبیل نیز پای کار هستند این فرایند اشتغال زندانیان اردبیل ادامه می‌یابد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بیان کرد: از مهم‌ترین اصول زندانبانی صبر، حرمت به زندانیان و خانواده زندانیان و تقوای مدیریتی است.

وی در ادامه به کمک و حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره و اظهار کرد: ما همواره بر کمک و حمایت از خانواده‌های زندانیان به ویژه زندانیان نیازمند تاکید کرده‌ایم و رسیدگی به وضعیت آموزشی، معیشتی و بهداشتی خانواده‌های زندانیان در اولیت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار