سخنگوی فدراسیون فوتبال ا انتخاب قطعی اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 07 February 2020

به گزارش تابناک اردبیل، دراگان اسکوچیچ، مربی کروات که حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی نهایی شده صبح امروز (پنجشنبه) در فدراسیون فوتبال حضور یافت.

اسکوچیچ پس از برگزاری جلساتی در این فدراسیون محل فدراسیون را ترک کرد. توافقات نهایی با این مربی کروات انجام شده و پس از امضای قرارداد سرمربیگری او در تیم ملی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

در زیر تصویر زمان خروج اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال را پس از برگزاری جلسات با مدیران این فدراسیون را می‌بینید که توسط خبرنگار تسنیم به ثبت رسیده است:

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در روز‌های گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انجام داده بود. در این میان، به دنبال عدم فراهم شدن شرایط جهت نهایی شدن امور مربوط به گزینه‌های داخلی و ضمن تشکر ویژه از همراهی این عزیزان و تأکید بر شایستگی آنان جهت به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی، فدراسیون فوتبال بلافاصله اقدام به تشکیل جلسه کمیته فنی کرد و به دنبال آن باب مذاکره با آقای دراگان اسکوچیچ را گشود.

وی افزود: بر این اساس، امروز اسکوچیچ در جلسه‌ای با حضور اعضا کمیته فنی شرکت کرد و برنامه‌هایش را ارائه داد. به دنبال برگزاری این جلسه و دیدگاه مثبت کمیته فنی و با اخذ نظر اعضای محترم هیئت رئیسه، آقای دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد. برنامه‌های مرتبط و آتی تیم ملی به زودی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار