کد خبر: ۸۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 08 February 2020

 

کنترل آتش‌سوزی بخشی از نیزارهای رود ارس در پارس آباد

عدالت حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد مغان اظهار کرد: عصر امروز بخشی از حاشیه رود ارس در نزدیکی روستاهای دوست کندی دچار حریق و آتش‌سوزی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از گزارش آتش‌سوزی تیم‌های عملیاتی مدیریت بحران متشکل از ماشین‌های آتش‌نشانی و دستگاه‌های سنگین گریدر و تجهیزات فوت فایر و امکانات شهرستانی دستگاه‌های اجرایی اقدام به کنترل آتش کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان کرد: در کنترل عملیات این آتش‌سوزی، آتش‌نشانی، مرزبانی، منابع طبیعی، محیط زیست، امور آب هلال احمر و روستاهای حاشیه رود ارس و تعدادی از کشاورزان و اهالی منطقه و شهرداری‌های شهرستان‌های همجوار مشارکت نمودند.

وی بیان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون دامنه آتش کاهش پیدا نموده و بخش عمده‌ای از آتش‌سوزی‌ حاشیه ارس تحت کنترل نیروهای عملیاتی و مدیریت بحران شهرستان قرار گرفته است.

حاجی پور با بیان اینکه امروز شدت وزش باد از غرب به شرق بسیار تند بود گفت: خوشبختانه آتش نیزارهای اطراف حاشیه رود ارس را درگیر نموده و با کنترل و هدایت آتش از خسارت به درختان و جنگل‌ها جلوگیری شد.

 وی همچنین از بررسی علل و عوامل ایجاد این آتش سوزی خبر داد و گفت: گردشگران و اهالی باید از روشن نمودن آتش در حاشیه جنگل‌ها خودداری نموده و در صورت بروز آتش‌سوزی سریعا آتش نشانی را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار