بازارچه کار آفرینی  جشنواره نوجوان خوارزمی، ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه در رشته بازارچه کار و فن‌آوری در مدرسه دخترانه سمیه نیر، برپا شد.
کد خبر: ۸۲۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 20 February 2020

شهربانو حسن‌زاده مدیر آموزشگاه در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک اردبیل،‌ هدف از برپایی بازارچه را بستر سازی برای آشنایی دانش آموزان با مهارت های کسب و کار و کار آفرینی مرتبط با درس کار و فن آوری عنوان کرد و گفت : این رشته، به صورت مشارکت گروهی، تولیدات دانش آموزان را در قالب بازارچه های کسب و کار و عرضه  محصولات معرفی می‌کند.

حسن زاده با قدردانی از همکاری‌های اولیای مدرسه، خصوصا  کمک به تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان را از دیگر اهداف برنامه برشمرد و خاطر نشان شد : دست اندرکاران و دبیران این واحد آموزشی، ویژه برنامه‌های متعددی را مطابق با الگوهای وزارت آموزش و پرورش در طول سال‌تحصیلی اجرا می‌نمایند که خوشبختانه در بارورکردن استعدادها و خلاقیت دانش آموزان، آثار مثبتی داشته‌اند.

سریه بضاعت‌پور مربی پرورشی مدرسه سمیه نیر هم با اشاره به استقبال چشمگیر دانش‌آموزان از این بازارچه، به خبرنگار تابناک اردبیل گفت: تعدادی از مسوولان محلی شهرستان از این بازارچه بازدید و از نزدیک با گوشه‌هایی از توانمندی‌های دانش آموزان شاغل به تحصیل در این واحد آموزشی آشنا شدند.

وی افزود: به میمنت ولادت با سعادت حضرت فاطمه  زهرا(س) ، هفته  زن و روز مادر، غرفه ورودی بازارچه با گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی،  عطر و بوی فاطمی یافته و تیمنا به موضوع زن فاطمی اختصاص یافته است. بضاعت‌پور ادامه داد: محصولات متنوعی در حوزه صنایع دستی، گل و گیاه، اقلام خوراکی و... در ۱۴ غرفه این بازارچه، در معرض معرفی و فروش قرار گرفتند.

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار