یادداشت
اگرچه کرونا بهترین فرصت برای افزایش سطح بهداشت جامعه بود ولی بهترین رزومه برای افرادی است که قصد تکمیل رزومه خود برای تصدی پست استانداری قم را در سر می‌پرورانند
کد خبر: ۸۳۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 12 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل،‌اصغر محمدی در یادداشتی نوشت: با رونمایی از کرونا، این ویروس وقت‌شناس علی رغم تهدیدهای جانی و اقتصادی فراوان، فرصت‌های متعددی نیز برای استان پدید آمد که آنچه در این چند روز دیده‌ایم را مکتوب می‌کنیم.

تغییر مدیران؛ تغییر مدیران خاص در اردبیل همیشه پرحاشیه بوده است ولی برای تغییر همین مدیران خاص نیز هیاهوی و وحشت ناشی از کرونا فرصت مغتنمی بود‌. شفیع شفیعی مدیر کل امور اجتماعی استاندار علی‌رغم جثه کوچک و ضعیف خود مهره سنگینی برای عزل بود و با اینکه اعلام کرده بود #داریخیام ولی بهنامجو در برکناری آن چندان قادر و توانا نشان نمی‌داد اما فرصت کرونا بهترین موقعیت برای برکناری شفیع بود. در کنار آن رونمایی از چهره شهردار آراللو نیز فرصت شناسی بدنه استانداری را نشان داد تا این منصب که بسیاری از جوانان برای آن دندان تیز کرده بودند به یکی از اقربای دوستان دورهمی برسد هر چند که به فرمالیته‌ترین حالت ممکن می‌دانیم و خواهند گفت شهردار را شورای شهر انتخاب می‌کند که البته قلاب‌های ماهیگیری آراللوییان در نهایت تعجب، مهره‌ی نزدیک به استاندار را شکار می‌کند. یقینا فرصت کرونا بزودی به میز ماریا هم رحم نخواهد کرد

خواب مدیران؛ رونمایی از کرونا دقیقا با پایان انتخابات همراه بود. سه ماه پر فشار که تمام اذهان عمومی بر روی کاندیداها متمرکز بود و مدیران در این مدت در خواب سنگین بودند و عملا مطالبه‌ای برای فعالیت آنها صورت نمی‌گرفت، این وقت خواب حداقل به مدت دو ماه دیگر نیز تمدید شد‌. بهنامجو نشان داده است که در مقابل مدیران اردبیلی که پرنفوذ در تهران هستند عملا قدرت جابه‌جایی و مطالبه گری ندارد. مدیران پرسابقه‌ای چون #داوود‌شایقی که توانسته با مدرک غیرمرتبط خود با همه سلایق سیاسی ادوار استانداران کار کند. هم شاهد اختصاص بودجه ۷ میلیاردی و هم بودجه ۷۰۰ میلیاردی راه‌آهن بوده و کسی نتوانسته از او جویای دلیل کم و کاست بودجه و برنامه و آمایش استان باشد‌. در این راستا حال شما ببینید آیا عملیات ریل گذاری راه‌آهن ادامه دارد و اگر ندارد چه ارتباطی به کرونا دارد؟

کرونا فرصتی بود تا مردم با مافیاهای پزشکی و صنعتی نیز آشنا شوند. اگر کرونا بروز نمی‌کرد شاید هرگز تصوری از سلطان ماسک و مواد ضدعفونی نیز نداشتیم. کرونا به ما فهماند که کارخانجات بسیاری در همین اردبیل در شرف افتتاح هستند که صرفا با یک تکان استاندار می‌توانند به چرخه تولید وارد شوند ولی سستی و اهمال و بی‌انگیزگی باعث می‌شود در موقع نیاز به این سرمایه‌گذاران نگاهی ابزاری شود و به آنها یاری گردد تا چرخ صنعت بگردد و چند نفری مشغول به کار شوند و مایحتاج مردم تامین شود. چگونه در یک هفته کارخانجات تولیدی ماسک و مواد ضدعفونی به راه افتادند و با ترک تشریفات مقادیری سرمایه در گردش گرفتند؟

کرونا فرصتی بود تا مردم به پناهگاه مسئولان قضایی مطمئن‌تر شوند. بی سامانی پخش ماسک و مواد ضدعفونی و خیل ورود مسافران از دروازه بدون دروازه بان جاده‌های استان با عدم هماهنگی و ضعف مدیریت‌ها تبدیل به دغدغه‌ای سنگین برای مردم می‌شد، که این بار هم دستورات قضایی به داد مردم رسید . همچنانچه در پایتخت انتقادات به نحوه مدیریت" رها رها چو تخته بر موج" روحانی وارد است و رئیس دستگاه قضا به برگزاری روزانه جلسه ستاد بحران تاکید کرد، در اردبیل هم اگر تیم استاندار بتواند بخشی از وقت خود را از رصد و تذکر به فعالان مجازی آزاد کند یقینا بهتر به ایجاد آرامش در جامعه و پیشگیری از کرونا کمک خواهد کرد.

اگرچه کرونا بهترین فرصت برای افزایش سطح بهداشت جامعه بود ولی بهترین رزومه برای افرادی است که قصد تکمیل رزومه خود برای تصدی پست استانداری قم را در سر می‌پرورانند .به همین منظور نیاز به صحنه‌آرایی فضای گل و بلبل دارند اگرچه فعلا جوانان مطالبه‌گر این خواب شیرین را برای آنها به کابوس تبدیل کرده‌اند. فاصله بین عید ۹۹ تا تحلیف نمایندگان جدید، بهترین فرصت کرونایی برای چیدمان‌های جدید در کشور و استان خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
تابناک اچراسایت خودتوزیرسوال میبری؟اصلااین اقای اصغرمحمدی کیه؟که نوشته ومطالب ایشان موردتوجه قراربگیره؟؟؟؟
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
نویسنده این مطلب هرکیه برای خودش چیزی نماسیده!!لابدانتظارسمت یاترفیع روداشته.متاسفانه فضای مجازی خیلی هارومحقق کرده
بابک علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
شرافتا یک مطلب چرت بود . کلی مطالب بی ربط . متاسفم تابناک .
محسن اردبیلی مقیم تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
استانداربهترازبهنامجوکه عملگراباشه رومعرفی کنید؟!!!
شخصیتهای سیاسی که درقم ساکن یابه انجاترددمیکننددارای لابی وقدرت نفوذهستنداینرویادتان باشد.
بابک علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
کامنت من پاک شد چر؟ این مزخرفات چیه ؟ با دفتر تابناک تهران صحبت می کنم . خدا نگهدارتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
استانداربهترازبهنامجوکه عملگراباشه رومعرفی کنید؟!!!

جناب آقای دکتر حقیقت پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار