در گفتگو با تابناک مطرح شد؛
مدیرمسئول هفته نامه چشم انداز اردبیل گفت: مقابله با فساد هزینه دارد و این نشریه با افتخار در خط مقدم این جبهه است؛ کسانی که فکر می کنند با ایجاد حاشیه...
کد خبر: ۸۳۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 15 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل، به دنبال انتشار گزارش جنجالی بیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی و ادعای او درباره دست داشتن معاون اول رئیس جمهور و برخی مسئولان استان اردبیل در ابطال مزایده اول و انجام مزایده دوم و برخی تحرکات پشت پرده برای جلوگیری از لغو این معامله در هیات داوری رسیدگی به اختلافات ناشی از واگذاری ها به بخش خصوصی که هم اکنون در جریان است، این اظهارات در رسانه های مختلف بازتاب وسیعی پیدا کرد و به تیتر یک «هفته نامه چشم انداز اردبیل» مبدل شد.

علی اکبر روح نواز صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه چشم انداز اردبیل در واکنش به برخی اظهارنظرها پیرامون تیتر یک شماره جدید این نشریه و گمانه زنی ها در این ارتباط گفت: عده ای از عبارت «اکبر» در تیتر یک دچار سوء برداشت شده و تلاش دارند با ایجاد حاشیه برای این رسانه، افکار عمومی را از اصل ماجرا و فرایند غیرقانونی واگذاری کشت و صنعت مغان-بخوانید مفت فروشی_ منحرف و دور سازند.

وی افزود: وقتی سازمان خصوصی سازی در زمان فروش کشت و صنعت مغان به دلیل حجم و وسعت بزرگ معامله از آن به عنوان «بزرگترین» واگذاری سال و از افتخارات دولت دوازدهم یاد می کند، روشن است که هر گونه تخلف در فرایند واگذاری با صفت فساد «اکبر» به معنی «بزرگترین» به ذهن متبادر شود و لذا تحدید عمل و رفتار یک عنصر موثر یا غیرموثر در روند پیچیده معامله به اعتبار مشابهت صفت با نام یک نفر، اساساً تلقی اشتباه است.

مدیرمسئول هفته نامه چشم انداز اردبیل اظهار داشت: مقابله با فساد هزینه دارد و این نشریه با افتخار در خط مقدم این جبهه است؛ کسانی که فکر می کنند با ایجاد حاشیه بر تولید محتوای حرفه ای رسانه ای در این حوزه، می توانند حرکت ضدفساد را متوقف کنند سخت در اشتباه هستند.

روح نواز خاظرنشان کرد: رسانه ای قابلیت این را دارد که محتوایش آغشته به حاشیه شود که ارگان یک حزب و جریان سیاسی باشد؛ هفته نامه چشم انداز اردبیل به عنوان یک رسانه بخش خصوصی و منتقد دولت( به مفهوم کلی) گذشته ، حال و آینده فعالیت دارد و هزینه های مشی انتقادی را سالهاست پرداخته کرده و از این پس نیز متقبل خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از اینکه در شفاف سازی تلاش می کنید بسیار عالی است و انشاالله در پناه حضرت حق و در سایه راهنمایی های ولایت فقیه از انجام معامله مشکوک و پول غیر شفاف و به غارت رفتن ملک و این خطه زر خیز جلوگیری کنید.
متأسفانه بی تدبیری و فروش آخرت به ثمن بخث دنیا چشم دنیا طلبان را کور و در این راه کوتاه بینان با اندک وسوسه ای از راه به در می شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار