فرماندار اردبیل دستور داد
فرماندار اردبیل دستور داد که از ورود خودروها با پلاک غیربومی در جاده سرچم و آستارا به اردبیل جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۳۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 16 March 2020

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود امامی در بازدید از ورودی‌های شهر اردبیل اظهارداشت: در شورای تامین شهرستان اردبیل تصمیماتی برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا در شهر اردبیل گرفته شد و قرار شد از دوشنبه 26 اسفند محدودیت های ترافیکی در سطح شهر اردبیل برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا اجرا شود.

وی گفت: طبق هماهنگی های انجام گرفته از ورود خودروها با پلاک غیربومی از جاده سرچم وآستارا به اردبیل جلوگیری واعمال کنترل و محدودیت اجرا می شود که عوامل پلیس راه، هلال احمر و مرکز بهداشت باجدیت این طرح را اجرایی خواهند کرد.

فرماندار اردبیل گفت: از مردم اردبیل تقاضا داریم در این روز ها وتعطیلات عید به هیچ وجه سفر نرفته و در خانه بمانند و از دعوت مهمان نیز به اردبیل حتی برای منازل شخصی خودداری کنند و همه مراکز اقامتی، هتل‌ها و مناطق گردشگری شهرستان تعطیل بوده و عوامل انتظامی نیز با اقامتگاه‌های غیررسمی با جدیت برخورد خواهند کرد.

امامی یگانه در خصوص تعطیلی اصناف وبازار اردبیل نیز افزود: باتوجه به حساسیت موضوع در شهرستان مرکز استان با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تصمیم گرفته شد از فردا کلیه اصناف ازساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعدازظهر بارعایت موازین بهداشتی فعالیت کنند، ولی اصنافی که فروشنده اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم هستند، می‌توانند زمان فعالیت وساعت کار خود را افزایش نیز دهند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
شل کن سفت کن
حسنزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
در مورد منع ورود ماشینهای با پلاک غیر بومی عرض شود طبق گزارشهای تصویری دوستان از تمام استان اردبیل در اینستاگرام با مدیریت عالیه آقایان سراسر استان پر از سواریهای تهرانی ،قمی، گیلانی ومازندرانی ..بوده وسوغات کرونایی برا هموطنانشون در این استان آورده اند.که ۷،۸روز دیگه برا بحران رشد مبتلایان بایس آماده بشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار